Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 10 27

„Peugeot“ GTI serija grįžta su naujuoju 208

Turbūt ne vienas dabartinio nedidelio „Peugeot“ automobilio vairuotojas, kada nors sėdėjęs prie legendinio 205 GTI vairo ar bent jau jį matęs, prisimena jį su nostalgija ir tikisi, kad kada nors šių automobilių serija vėl bus gyva. Atrodo, jų svajonėms lemta išsipildyti.
„Peugeot“ logotipas
„Peugeot“ logotipas

Naujasis 208 GTI, anot gamintojo, įkvėptas kito karštojo hečbeko „Citroen DS3“ sėkmės – šio modelio, pradžioje planuoto tik ribotai 2000 vienetų gamybai, apimtis vėliau buvo išplėsta iki 2400. O visai neseniai pasaulį apskriejo gandai, kad „Citroen“ ruošia atnaujintą DS3 versiją.

Teigiama, kad atgaivintas GTI bus varomas 1,6 litro darbinio tūrio turbininiu varikliu, turėsiančiu 154 arba 204 AG. Planuojama kaina – nuo 72 tūkst. litų.

Prancūzai „atsigauna“ karštųjų hečbekų rinkoje – „Citroen“ prieš kurį laiką pristatė labai sėkmingu tapusį DS3 modelį, „Renaut“ turi įvairių galingų „Clio“ modifikacijų, o dabar prie jų žada prisijungti ir trečiasis prancūziškos trijulės narys.

Lyginant su ankstesniu modeliu, naujasis 208 bus vidutiniškai 100 kg lengvesnis, keliais centimetrais trumpesnis, tačiau turės tokią pačią ratų bazę kaip ir 207.

Žinoma, 208 neapsiribos vien tik GTI versijomis – kol kas žadami paprasti benzininiai 1 – 1,4 l varikliai bei keli dyzeliniai, išvystantys iki 140 AG. Modelis prekyboje turėtų pasirodyti kitų metų vasarą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius