-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 03 18

„Pininfarina Sergio“ gali būti išleistas kelių egzempliorių tiražu

Ženevos automobilių parodoje dizaino specialistai iš legendinės „Pininfarina“ kompanijos pristatė koncepcinį „Sergio“ automobilį be stogo. Neslepiama, kad po įmantriomis kėbulo linijomis slepiasi „Ferrari 458 Italia“ platforma bei mechaniniai mazgai.
„Pininfarina Sergio“
„Pininfarina Sergio“ / Mato Buzelio nuotr.

Visi parodos lankytojai į šį automobilį žiūrėjo, kaip į dailią, itališką skulptūrą – tikimybė pamatyti tokią mašiną gatvėje buvo lygi nuliui. Tačiau dabar patikimi šaltiniai praneša, kad italai svarsto apie 5-6 tokių modelių gamybą.

Neoficialiais duomenimis, vieno „Sergio“ automobilio kaina siektų apie 3 mln. eurų (10,2 mln. Lt), tačiau pirkėjai, sumokėję tokią pinigų sumą savo  veidą turės slėpti po šalmu – kaip ir „KTM X-Bow“ vairuotojai. Mat, šalmas būtų privalomas, nes šis automobilis tiesiog neturi stogo.

Tačiau Ženevoje dizaino skyriaus vadovas Fabio Filippinis teigė, jog jie puikiai žino, ką reikėtų pakeisti, kad šis automobilis taptų legaliu važinėti gatvėse. Tikėtina, kad italas galvoje turėjo uždarą stogą.

Automobilių parodoje šis eksponatas išties išsiskyrė iš minios: elegantiškos bei proporcingos kėbulo linijos žavėjo kiekvieną praeivį, o neįprastas sprendimas dėl automobilio stogo jam suteikė dar daugiau unikalumo. „Pininfarina Sergio“ neturi nei priekinio, nei galinio stiklo, tačiau čia suprojektuoti galiniai statramsčiai, taip pat atliekantys ir saugumo funkciją.

Mato Buzelio nuotr./Pininfarina Sergio
Mato Buzelio nuotr./„Pininfarina Sergio“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius