Naujasis „CLC" bus gaminamas Brazilijoje, kur iki šiol „Mercedes-Benz" gamino A klasės automobilius. Kompanija planuoja išlaikyti iki šiol gaminamą automobilio platformą. To įrodymas - tas pats bagažinės tūris, kuris yra ir bus 310 litrų.
„Mercedes-Benz CLC" išoriškai pasikeis tik priekinė ir galinė kėbulo dalis, tam, kad išlaikyti sedano dizaino ypatumus. Naujai sukurtų ar patobulintų automobilių komponentų skaičius siekia beveik 1100. Pirkėjai sužinoti pakeitimų įtaką galės tik vairuodami, o tuo tarpu gamintojai teigia, jog atnaujinti varikliai (ypač 4 cilindrų 1,8 litro darbinio tūrio agregatas išvystantis 184 arklio galias) ir valdymo sistema automobiliui suteiks dar daugiau sportiško elgesio jį vairuojant.
Iš viso „Mercedes-Benz" planuoja pasiūlyti net šešis skirtingus variklių tipus: du keturių cilindrų turbodyzelinius, bei keturis benzininius - du iš jų keturių cilindrų, likusius du - šešių cilindų variklius. Variklių gamos galingumas svyruoja nuo 122 iki 272 arklio galių. Degalų sunaudojimas buvo patobulintas ir sumažintas iki 10,8 procento. Šešių greičių mechaninė pavarų dėžė bus komplektuojama kaip standartinė visuose modeliuose, o norintieji galės pasirinkti dvi automatinių pavarų dėžių versijas - 5 greičių keturių cilindų varikliams ir „7G-TRONIC" variantą, skirtą šešių cilindrų motorams.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą