Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 12 02

„Renault“ išplėtė eko-vairavimo švietimo veiklą

„Renault“ dukterinė kompanija „Renault Environment“ (RE) nusprendė drauge su belgų kompanija „Key Driving Competences” SA (KDC) organizuoti eko-vairavimo kursus bei teikti darnaus mobilumo paslaugas Europos šalyse. Pagrindinis šių paslaugų tikslas – padėti automobilių parkų ir asmeninių automobilių vairuotojams mažinti degalų sunaudojimą ir automobilio išmetamą CO2 emisiją.
„Renault Clio“
„Renault Clio“. / Gamintojų nuotr.

Kompanijos pranešime spaudai teigiama, kad nuo 2010 m. RE ir KDC pasiūlys klientų poreikiams pritaikytą eko-vairavimo paslaugų ir produktų paketą. Naujasis „Renault Environment“ partneris „Key Driving Competences“ nuo kompanijos įkūrimo 2005 m. jau yra surengęs apie 50 tūkst. val. eko-vairavimo mokymų, kuriose dalyvavo per 10 tūkst. profesionalių ir privačių vairuotojų. KDC mokymus organizuoja remdamasi objektyvių vairavimo stiliaus ir vairuotojo požiūrio matavimų prieš mokymų kursą, jo metu bei pabaigus kursą metodu. Siekdami įtvirtinti kursų metu įgytus naujus vairavimo įgūdžius, KDC rengia ir įgyvendina kiekvienam klientui pritaikytus tolesnio mokymosi ir tobulėjimo planus. 

2008 m. KDC naudojamas mokymų metodas buvo papildytas apmokomo asmens motyvacijos keistis matavimo priemonėmis, kurias KDC sukūrė bendradarbiaudama su Gento universiteto Motyvacinės Psichologijos fakultetu. Nuo 2009 m. pradžios KDC bendradarbiauja ir su transporto parkų valdymo veiklą vykdančia kompanija „Transics International“. Kuriama sunkvežimių vairuotojų eko-vairavimo kompetencijų analizės ir vertinimo sistema.

Eko-vairavimo mokymai padeda vairuotojams suprasti, kad be didelių pastangų, vien pakeitus tam tikrus vairavimo įpročius ir kompetencijas  galima sumažinti degalų sunaudojimą ir anglies dvideginio emisiją bent 10 proc. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius