Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 04 14

Šanhajaus parodoje – naujausia „Peugeot“ koncepcija SXC

Kitą savaitę prasidedančioje Šanhajaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristatys naujausią savo koncepcinį automobilį SXC. Tai didelis hibridinis visureigis demonstruojantis kaip ateities atrodys „Peugeot“ visureigiai.
„Peugeot SXC“ koncepcija
„Peugeot SXC“ koncepcija / Gamintojo nuotr.

„Peugeot“ Kinijos rinkoje iki šiol lydi sėkmė. Šiais metais jie planuoja ten parduoti daugiau nei 200 tūkst. naujų automobilių. Didelės viltys siejamos su debiutuojančiu 508 sedanu ir universalu, kurie bus parduodami šalia 207, 308, 408, 3008 ir RCZ modelių.

SXC koncepcija yra 4870 mm ilgio, 1610 mm aukščio ir 2035 pločio – beveik BMW X5 dydžio, nors jo provaiša kiek mažesnė. Savo dydžiu jis sufleruoja, kad serijinei gamybai parengta versija turėtų pakeisti šiuo metu „Mitsubishi Outlander“ pagrindu gaminamą 4008.

Koncepcija neabejotinai atrodo geriau nei ne ypač sėkmingas 4008 modelis. Naujausi „Peugeot“ dizaino sprendimai daro šį didelį visureigį santūresniu ir dinamiškesniu už 4008-ąjį ir visus paskutiniojo dešimtmečio gamintojo modelius. Savo dizainu jis eina ta pačia linkme kaip ir 508 modeliai.

Serijiniame modelyje turbūt nebematysime tokių siaurų priekinių LED žibintų, sudėtingos formos galinių žibintų. Taip pat vietoje galinio vaizdo veidrodėlių naudojamų vaizdo kamerų. Vos ne kiekviename koncepciniame automobilyje naudojamos vaizdo kameros dar nebuvo naudojamos nei viename serijiniame automobilyje.

Salone – tikrai daug vietos. Nors nei salono erdvės dydžio, nei bagažinės tūrio gamintojas neatskleidė – plika akimi matosi, kad vietos jame daug. Tiesa, keturiems. Parengta versija neabejotinai turės bent penkias sėdimas vietas, o gal net septynias.

PSA koncernas, kontroliuojantis „Peugeot“ ir „Citroen“ markes, artimiausiu metu pradės „Hybrid4“ hibridinių automobilių gamybą, o šiame koncepte sumontuota būtent tokia sistema. Dyzelinis variklis suka priekinius, elektrinis galinius ratus. Ši sistema automobilį paverčia varomu keturiais ratais.

„Peugeot“ sako, kad priklausomai nuo rinkos, siūlys ir benzininius, ir dyzelinius motorus. Tikrai bus ir 1,6 litro benzininis su turbina, toks, koks naudojamas keliuose „Peugeot“ ir MINI modeliuose. Kompanijos jį gamina drauge.

Jei šis 1,6 variklis būtų montuojamas drauge su elektriniais varikliais, kartu jie pasiektų neprastus 313 AG (218 benzininis ir 95 elektrinis). O CO2 emisijos siektų tik 143 g/km. Tai didelis pasiekimas tokios galios benzininiui motorui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius