-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 06 22

Kitam „Nissan GT-R“ planuojami elektriniai varikliai

Jau matėme kokį dėmesį „Nissan–Renault“ vadovas Carlosas Ghosnas rodo elektra varomiems automobiliams. „Nissan“ jau pristatė didelio susidomėjimo sulaukusį elektromobilį „Leaf“, o tolimesnis elektra varomų automobilių įsiliejimas į „Nissan“ modelių gamą yra neišvengiamas.
Japonai ruošią žvėrį „Nissan GT-R V-Spec“
Japonai ruošią žvėrį „Nissan GT-R V-Spec“ / Gamintojo nuotr.

Tarpe pakankamai žemiškų „Nissan“ modelių, slypi vienas ypatingas automobilis. Godzila pakrikštytas „Nissan GT–R“ yra net ne rimtas konkurentas superautomobiliams iš „Audi“, „Mercedes“ ar „Porsche“, o tikras superautomobilis. Ypatingamai mėgstamas tiuningo entuziastų, po jų prisilietimo gali jis gali būti net greitesnis nei "Bugatti Veyron".

Šiam superautomobiliui artimiausiu metu ruošiamas minimalus kosmetinis atnaujinimas, tačiau variklio ir transmisijos gamintojas atnaujinti nežada. Suprantama, ypač galingų kompiuterių kontroliuojami variklis ir pakaba diktuoja technologines madas pasaulyje.

Kad konkurentai iš „Audi“ ir „Mercedes“, pristatę elektra varomus „R8“ ir „SLS“, toli nepabėgtų, „Nissan“ ieško būdų kaip atnaujinti „GT–R“. Japonai planuoja šiam automobiliui sukurti naują hibridinę jėgainę, arba naudoti vien tik elektrinius variklius, kad jis taptu dar greitesnis ir tobulesnis.

Kol gamintojas svarsto, mes taip pat pasvarstykime. Kaip jau matėme keliuose prototipuose, hibridiniuose automobiliuose elektriniai varikliai gali pakeisti turbiną. Elektrinių variklių savybė nuo žemų sūkių sukurti maksimalų sukimo momentą tikram superautomobiliui gali pasitarnauti ypač greitais pagreičiais. O taip pat ir kuro ekonomijai.

Gamintojo nuotr./Pristatytas žvėris, vardu „Nissan GT-R SpecV“
Gamintojo nuotr./Pristatytas žvėris, vardu „Nissan GT-R SpecV“

Vien tik elektrinių variklių naudojimas skamba kaip puiki idėja, tačiau tokį automobilį pagaminti būtų labai brangu, akumuliatorių blokai svertų per daug. Jei „Mercedes AMG SLS E–Cell“ techniniai sprendimai skamba labai patraukliai, realiame gyvenime kiltų daug problemų automobiliui pakrauti. Ypač, tokiose rinkose kaip Rusija ar Kinija.

Bet kokiu atveju, net neverta abejoti, kad sekantis „Nissan GT–R“ bus technologinių naujienų rinkinys ir lenktynių trasoje bus toks pats greitas kaip konkurentai, ar net greitesnis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius