Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 03 04

„Škoda Fabia vRS“ nestokos sportiškumo

Šių metų kovo mėn. prasidėjusioje Ženevos (Šveicarija) tarptautinėje automobilių parodoje gausybė naujienų – šalia koncepcijų debiutuoja ir nauji bei atnaujinti serijiniai modeliai. Vienas iš jų – sportiškas „Škoda Fabia vRS“.
„Škoda Fabia vRS“ nestokos sportiškumo
„Škoda Fabia vRS“ nestokos sportiškumo / Gamintojo nuotr.
Iš išorės dėmesį patraukia išties azartiška mažylio išvaizda – galbūt jis ir nėra labai aptakus ar išskirtinai šiuolaikiškas, tačiau naujo tipo bamperiai, raudona spalva dažyti stabdžiai ir sportiško stiliaus ratlankiai palieka įspūdį. Gamintojas ir automobilio viduje neleis pamiršti, jog esate vikriame modelyje – apdailoje dominuoja „vRS“ simboliai. Gana apie kosmetinius pagražinimus – ko iš tiesų vertas šis mažylis? Po variklio dangčiu slepiasi 1,4 l darbinio tūrio, 4 cilindrų motoras su dviem turbinomis, padedančiomis pasiekti 178 AG galią. Variklis sujungtas su 7 greičių, dviejų sankabų DSG tipo automatine pavarų dėže. Šio tandemo dėka 100 km/h pasiekiama per 7,3 s., o maksimalus greitis yra lygus – 225 km/h. Tuo tarpu vidutinės kuro sąnaudos nestebina, tačiau skamba patraukliai – 6,4 l/100 km. Kaip matome iš pateiktos vaizdinės medžiagos, sportiškas modelis bus gaminamas hečbeko bei universalo kėbulu. Jei mėgstate kiek galingesnius, tačiau kompaktiškus automobilius – „Škoda Fabia vRS“ turėtų patekti į jūsų akiratį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius