Dabar populiaru
Publikuota: 2013 vasario 15d. 13:35

Su naujuoju „Clio“ universalu „Renault“ demonstruoja, kad universalai nebūtinai turi atrodyti nuobodžiai

„Renault Clio“ universalas
Gamintojo nuotr. / „Renault Clio“ universalas

„Renault“ į naujausios kartos „Clio“ įdėjo nemažai pastangų. Hečbekai tapo kaip niekad išraiškingi, patrauklūs – tikėtina, kad būtent tai verčia vairuotojus pagalvoti apie šiuos automobilius. Tačiau dabar prancūzai pristato ir „Clio“ universalą, kuris iš kitų šios klasės atstovų išsiskiria itin patraukliomis kėbulo linijomis.

„Renault“ tokio automobilio koncepciją pademonstravo praėjusiais metais, tarptautinėje Paryžiaus parodoje.

Šis „Clio“ universalas naudoją įprasto penkiadurio hečbeko platformą, tačiau galinė automobilio dalis yra gerokai ilgesnė. Gamintojo teigimu, 4262 mm ilgio mašina turi pusantro karto talpesnę bagažinę (443 litrų), o sulanksčius galines sėdynes jos erdvumas padidėja iki 1380 litrų. Susilankstanti keleivio pusės priekinė sėdynė taip pat padidina šios mašinos praktines savybes.

Gamintojo nuotr./Renault Clio universalas
Gamintojo nuotr./„Renault Clio“ universalas

Universaluose „Renault“ montuos tuos pačius variklius, kaip ir įprastuose „Clio“ modeliuose. Europos rinkai skirti universalai turės du benzininius variklius (trijų cilindrų TCe jėgainės su turbokompresoriais, generuojantys 90 AG arba 120 AG). Prancūzai deklaruoja, kad šimtui kilometrų kelio silpnesni benzininiai motorai suvartos tik 4,5 litro degalų.

„Clio“ universalą bus galimą įsigyti ir su 90 AG turinčiu dCi dyzeliniu varikliu, kurio vidutinės degalų sąnaudos sieks tik 3,2 l/100 km.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie Gazas