Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Toyota Auris“ eina „Coca-Cola“ keliu

 „Toyota Auris“
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / „Toyota Auris“
Šaltinis: 15min
0
A A

Pakelkite ranką, kas per paskutinę savaitę pagalvojo apie „Toyota Auris“. Užkliuvo už jo akys gatvėje? Gal net svarstėte jį pirkti? Mes tik norime priminti, kad ir koks pilkas tai automobilis, jis tikrai vertas jūsų dėmesio.

Klausiate, ką bendra turi „Auris“ ir „Coca-Cola“? Mūsų nuomone, jie eina labai panašiais keliais rinkodaros prasme.

Ne paslaptis, kad „Auris“ automobilių „Toyota“ gamoje pakeitė iki šiol populiariausią ir geriausiai parduodamą japonišką automobilį „Corolla“. Nesame tikri, kodėl japonai nusprendė naujam hečbekui duoti naują vardą, tačiau dabar jau galime konstatuoti, kad sprendimas buvo sėkmingas.

Pagalvokite, jei ieškote kompaktiško hečbeko, pirmi pavadinimai, šaunantys į galvą, yra „Golf“, „Focus“, gal ir „Megane“ ar 308. Pavadinimas „Corolla“, rodos, pasąmonėje blokuojamas kaip patikimas, bet ypač nuobodus automobilis.

Taigi „Toyota“ sugalvojo pavadinimą pakeisti į „Auris“ ir taip grįžti į potencialių pirkėjų galvas. Visai kaip „Coca-Cola“ pristačiusi „Coke Zero“ – tai juk tas pats „Diet Coke“,  tik nauju pavadinimu nusitaikęs į naujus pirkėjus.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./ Toyota Auris
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./ „Toyota Auris“

Techniškai „Auris“ eina teisingu, nuo neatmenamų laikų „Corolla“ pramintu keliu. Jis yra tvirtas, saugus, paprastas valdyti, patikimas ir nebrangus eksploatuoti. Tikrai geras automobilis, jei paklaustume smegenų. Bet turime pripažinti, kad jam lyg kažko trūksta. Kažko, ką „Top Gear“ vedėjai vadina X faktoriumi. Arba tiesiog – sielos.

Mes turėjome progą kelias dienas praleisti su atnaujintu modeliu. Atnaujinimai kuklūs, bet pastebimi. Nauji buferiai, atnaujinti žibintai ir geresnės kokybės salono apdaila. Dabar „Auris“ yra tikrai gera vieta leisti laiką.

Mūsų bandytame modelyje sumontuota dar viena naujovė. 1,4 litro D-4D turbodyzelinis variklis. „Toyota“ nurodo, kad 90 AG turintis variklis vartoja vidutiniškai 4,9 litro dyzelio. Mūsų pasivažinėjimo metu tai ne visai atitiko tikrovę – pasivažinėję apie 100 km po Vilnių, 300 km automagistralėmis užregistravome 5,5 litro sąnaudas. Daugiau nei nurodo gamintojas, bet tokio dydžio automobiliui ne per daug.

Tiesą sakant, naujos kartos dyzelinis variklis suderintas su mechanine šešių pavarų dėže yra labai smagus vairuoti tiek mieste, tiek užmiestyje. Nėra jis labai dinamiškas (12 sek iki 100 km/h), bet dėl neblogo 205 Nm sukimo momento judėti dinamiškai yra vienas malonumas.

Paminėjome „Auris“ dydį. Nuotraukose jis neatrodo labai didelis, tačiau skaičiai byloja kitaip:4,25 metro ilgio, plotis – 1,76 metro, aukštis – 1,52 metro. O ir svoris nemažas kaip automobiliui, kurį vadiname kompaktišku hečbeku – 1 315 kg.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./ Toyota Auris
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./ „Toyota Auris“

Kas mums patiko: jaučiasi, kad automobilis yra pagamintas kokybiškai ir turėtų sukti vieną po kito tūkstančius kilometrų be didesnių problemų. Tik techninę apžiūrą reikia atlikti laiku – modernūs dyzeliniai motorai yra ypač jautrūs alyvos kokybei ir jos kiekiui sistemoje.

Taip pat patiko patogi „darbo“ vieta. Sėdynę ir vairą nesunku susireguliuoti įvairaus ūgio vairuotojams. O ir pavarų svirtis labai patogioje vietoje. Visai po ranka.

Visada džiaugiamės rasdami USB jungtį garso sistemoje. Ir nustembame, kai gerokai brangesniuose automobiliuose jos nėra. „Auris“ ją turi.

Kas mums nepatiko: „Auris“ yra nuobodokas automobilis. Gal vertėtų pagalvoti perkant ir užsisakyti ryškiai raudonos ar žalios spalvos? Bent jau naujieji 16 colių ratlankiai suteikia „Auris“ šiek tiek gyvumo. Mes rekomenduojame juos užsisakyti.

Mūsų bandyto automobilio kaina – 68 000 Lt.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas