Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2011 09 14

„Toyota“ Frankfurte pristatė atnaujintą „Avensis“

Vidutinės klasės sedanų rinkoje dominuojantiems „Volkswagen Passat“, „Mazda 6“ bei „Ford Mondeo“ ramybę sudrums atnaujintas „Toyota Avensis“.
2012-ųjų „Toyota Avensis“
2012-ųjų „Toyota Avensis“ / Gamintojo nuotr.

Naujasis modelis nuo savo pirmtako, trečiosios kartos „Avensis“ skirsis ir išore, ir vidumi. Gamintojas nepakeitė automobilio matmenų, taigi gabaritai išliko tokie patys. Naują „kosmetiką“ sudaro pakeistos priekinės grotelės, siauresni žibintai su LED (diodinėmis) dienos šviesomis. Automobilio galą puošia atnaujintos lempos, šiek tiek pakeistas galinis buferis bei minimalūs dizaino pokyčiai.

Gamintojo nuotr./2012-ųjų Toyota Avensis
Gamintojo nuotr./2012-ųjų „Toyota Avensis“

Naujieji „Avensis“ , priklausomai nuo pasirinktos įrangos, bus apauti su 16 colių plieniniais arba 17 bei 18 colių, lietais ratlankiais.

Automobilio salone gamintojas sumontavo kiek paprastesnes prietaisų reguliavimo rankenėles, kurios gerokai palengvins funkcijų valdymą, tuo tarpu raudoną prietaisų skydelio apšvietimą pakeitė ryškesnis, baltas. Interjeras taip pat padailintas kokybiškesnėmis medžiagomis bei gražesne apdaila.

Negana to, 2012-ųjų „Avensis“ turės naują multimedijos sistemą, kurią bus galima pasirinkti pagal poreikius. „Touch“, „Touch and Go“ bei „Touch and Go Plus“ sistemos turės 6,1 colio planšetinį (lietimui jautrų) ekraną, Bluetooth jungtį, galinio vaizdo kamerą, skaitmeninę telefonų knygelę, automobilio prietaisų daviklių parodymus, navigacinę sistemą bei 11 kolonėlių garso aparatūrą. Žinoma, visi šie privalumai priklausys nuo pasirinktos įrangos.

Trečiosios kartos „Toyota Avensis“ buvo įvertintas penkių žvaigždučių saugumu, tačiau atnaujinto modelio saugumo įrangos sąrašas dar labiau padidėjo. Inžinieriai sumontavo sistemą, kuri aptinka galimus avarijų atvejus ir perspėja apie tai vairuotoją. Stipriau paspaudus stabdžių pedalą, saugos diržai akimirksniu pritraukia keleivius prie sėdynių, kad apsaugotų nuo baisių pasekmių. Beje, patekus į avariją šiuo automobiliu, jis automatiškai sustos, kad viskas nepasisuktų dar blogesne linkme.

„Toyota“ šiek tiek padirbėjo ir prie variklių: 2,0 litrų D-4D dyzelinė jėgainė su 124 AG dabar turės naujesnį turbokompresorių bei kiek kitokias degimo kameras. Tai leido sumažinti CO2 emisijas net 15 procentų: nuo 139 g/km iki 119 g/km.

Gamintojo nuotr./2012-ųjų Toyota Avensis
Gamintojo nuotr./2012-ųjų „Toyota Avensis“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius