Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 06 10

Tyrimas: didmiesčių gyventojai automobiliais rūpinasi labiau

Lietuvos didžiuosiuose miestuose – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje – kas devintas vairuotojas mažiausiai kartą per savaitę naudojasi papildomomis degalinių paslaugomis: reguliariai plauna automobilį automatinėje plovykloje, naudojasi siurbliu ar papildo padangas oru – tai parodė „PKN ORLEN“ užsakymu šių metų pirmą ketvirtį Lietuvoje inicijuota vairuotojų apklausa.
Didmiesčių gyventojai automobiliais rūpinasi labiau.
Didmiesčių gyventojai automobiliais rūpinasi labiau. / „ORLEN Lietuva“ nuotr.
Temos: 1 Tyrimas

„Skirtinguose miestuose vairuotojų įpročiai šiek tiek skiriasi. Didmiesčių vairuotojai ne tik dažniau naudojasi automatinių plovyklų paslaugomis nei mažesnių miestų gyventojai, bet ir dažniau perka degalinių parduotuvėse“, – sako „ORLEN Lietuva“ degalinių tinklą valdančios AB „Ventus – Nafta“ generalinio direktoriaus pavaduotojas ir komercijos direktorius Saulius Žilėnas.

Tyrimas parodė, kad trečdalis (per 33 proc.) Lietuvos didmiečių vairuotojų plovyklos paslaugomis naudojasi mažiausiai kartą per mėnesį ar dažniau. Dar apie 28 proc. automatinėje plovykloje lankosi bent kelis kartus per metus. Kiek dažniau nei kitų didmiesčių gyventojai automobilius plauna klaipėdiečiai – per 39 proc. uostamiesčio gyventojų automobilį plovykloje plauna mažiausiai kartą per mėnesį.

Beveik 40 proc. vairuotojų nors kartą per mėnesį tikrina oro slėgį padangose, kiek mažiau yra besinaudojančių automatiniais dulkių siurbliais. Reguliariai degalinėse siurbiančių automobilio saloną yra apie 12 proc. Lietuvos vairuotojų.

Apie 43 proc. vairuotojų mažiausiai kartą per mėnesį užsuka į degalinėse esančias parduotuves. Beveik pusė iš jų (22 proc.) degalinių parduotuvėse lankosi bent kelis kartus per mėnesį. Į Kauno degalinėse esančias parduotuves lankytojai užsuka dažniau nei į parduotuves, esančias kituose Lietuvos miestuose.

„Kai kurie vairuotojai jau įprato į degalines užsukti ne tik degalų, bet ir pasistiprinti. Šis įprotis išlieka ir ekonominės krizės metu, tuo tarpu kitų prekių degalinėse paskutiniu metu nuperkama mažiau. Todėl nuolat atnaujiname savo kokybiškų užkandžių asortimentą bei siūlome kvapnios ir skanios įvarių rūšių kavos, kad klientas išvažiuotų iš mūsų degalinių tikrai patenkintas“, – sako „ORLEN Lietuva“ atstovas.

Prie dažniausių pirkinių patenka ir automobilio priežiūros priemonės: langų ir aušinimo skystis, automobilio kosmetika.

Vairuotojų apklausą įgyvendino tyrimų bendrovė GFK.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius