Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Volvo V60“: kodėl nepadarius hibridinio automobilio, varomo dyzelinu ir elektra?

Hibridinis „Volvo V60“
Gamintojo nuotr. / Hibridinis „Volvo V60“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Kol viso pasaulio automobilių ekspertai ginčijasi apie hibridinių ir dyzelinių automobilių privalumus ir trūkumus, naujasis „Volvo“ žingsnis sufleruoja retorinį jų klausimą: kodėl gi nesujungus abiejų dalykų?

Taip buvo sukurtas V60 universalas, varomas 2.4 litro 215 AG bei 439 Nm turinčiu keturių cilindrų turbodyzeliniu varikliu bei 70 AG išvystančia elektrine jėgaine.

V60 turės tris mygtukus: „Pure“, „Hybrid“ ir „Power“, leidžiančius pasirinkti skirtingus važiavimo režimus. Automobilis galės važiuoti tik elektra (tokiu būdu jis galės nukeliauti 51 km) arba dviejų būdų hibridiniais režimais: ekonomišku ir galingu.

Aktyvavus ekonominį hibridinį važiavimą, „Volvo V60“ į aplinką išmes tik 50 g/km CO2 dujų ir su pilnu kuro baku tokiu režimu galės nuvažiuoti net 1200 km. Nuspaudus „Power“ mygtuką, „Volvo“ iš ekonomiško automobilio taps galingu žvėrimi: iš abiejų variklių jis „surinks“ 640 Nm, kurie leis V60 iki 100 km/h įsibėgėti per 6.9 sekundės.

VIDEO: ► NEW 2012 Volvo V60 Plug-In HYBRID Diesel - GENEVA 2011

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas