-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 08 11

VW: dyzeliniai hibridai yra ekonomiškai nenaudingi

Kai „Volkswagen“ Los Andželo automobilių parodoje pristatė „Up! Lite“ koncepciją su dyzeliniu hibridiniu varikliu, tikėjomės, kad vokiečiai mums demonstruoja savo mažo automobilio ateities viziją. Bet jų pranešimas byloja apie kitokius planus.
„Volkswagen Up! Lite“ koncepcija – dyzelinis hibridas
„Volkswagen Up! Lite“ koncepcija – dyzelinis hibridas. / Gamintojo nuotr.

Koncepcinis automobilis „Volkswagen Up! Lite“ parodoje buvo pademonstruotas su dviejų cilindrų ypač taupiu tiesioginio įpurškimo dyzeliniu ir elektriniu varikliais. Teoriškai tokios konstrukcijos variklis turėtų būti ypač ekonomiškas, o dėl gero sukimo momento ir ne ypač lėtas.

Bet VW turbūt persigalvojo ir pareiškė, kad dyzelinius hibridus jiems kurti būtų ekonomiškai nenaudinga. Taigi tikėtina, kad kitais metais laukiamas automobilis „Lupo“ turės turbodyzelinį, benzininį variklius, bet jiems nepagelbės elektriniai.

„Dyzelinių hibridinių variklių gamyba būtų labai brangi, gerokai brangesnė nei benzininių hibridinių jėgainių. Taip pat atkreipkite dėmesį, kad benzininiai hibridiniai automobiliai yra populiarūs ten, kur dyzeliniai yra nepopuliarūs. Ir atvirkščiai“, – teigia „Volkswagen“ atstovas spaudai.

Tačiau vilties dar yra. VW technikos vadovas Ulrichas Hackenburgas užsimena, kad dyzeliniai hibridiniai varikliai gali būti montyuojami į didesnius automobilius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius