Skelbiama, kad pirkėjai galės rinktis iš trijų variklių - dviejų benzininių, 160 AG TSI ir 300 AG V6, ir vieno turbodyzelinio, 140 AG TDI.
Dyzelinį motorą turintis „VW Passat CC" 100 km kelio sunaudos vos 5,8 l dyzelino, o turimos galios užteks pasiekti 213 km/val. greitį. Benzininio TSI varianto kuro sąnaudos taip pat bus labai mažos - 7,6 l 100 km, o maksimalus greitis - 222 km/val.
V6 agregatui reikės jau 10,1 l degalų, o tokiu varikliu ginkluoto kupė greitis elektroniniu būdu bus apribotas iki 250 km/val. Be to, jame pirkėjai jau bazinės komplektacijos atveju gaus visų keturių varomųjų ratų sistemą bei DSG transmisiją su dviguba sankaba.
„Volkswagen Passat CC" bus pirmasis šio automobilio modelis, turėsiantis „Lane Assist" sistemą. Tvirtinama, kad ją įjungus, automobilis pats laikysis eismo eilės, kuria tuo metu važiuoja. Be to, jame žadama prie kelio sąlygų prisitaikančios važiuoklės sistema DCC bei automatinio atstumo palaikymo sistema ACC.
Pirkėjus turėtų nustebinti ir itin ilgas šio keturių durų kupė panoraminis stogas bei jau standartinėje įrangoje komplektuojami 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai bei klimato kontrolės sistema. Be to, visi įsigiję šį automobilį gaus specialias „Continental" padangas, pagamintas pagal „ContiSeal" technologiją, apsaugančia nuo oro išėjimo iš padangos, kai ji praduriama ne didesniu nei 5 mm skersmens objektu.
Gamintojas pabrėžia „Volkswagen Passat CC" matmenis. Automobilio ilgis sieks 4 976 mm (31 mm ilgesnis nei standartinis „Passat"), plotis - 1 856 mm (36 mm platesnis už klasikinį modelį), o aukštis - tik 1 422 mm (50 cm žemesnis nei sedanas).
„Volkswagen" teigimu, kad naująjį „Passat CC" jau galima užsisakyti kai kuriose Vakarų Europos šalyse.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą