Dabar populiaru
Publikuota: 2008 kovo 5d. 00:21

Ženeva 2008: koncepcinis „Saab 9-X BioHybrid“

Ženeva 2008: koncepcinis „Saab 9-X BioHybrid“
Gamintojo nuotr. / Ženeva 2008: koncepcinis „Saab 9-X BioHybrid“

Ženevoje (Šveicarija) „Saab" pristatė ilgai lauktą futuristinį koncepcinį modelį „9-X BioHybrid", kuriame panaudotos naujausios ekologinės technologijos bei įkūnitos radikalios dizaino tendencijos.

Į parodą šis automobilis buvo atgabentas be variklio, tačiau tikimasi, kad jame bus montuojamas 1,4 l „BioPower" variklis su tubokompresoriumi, išvystantis net 200 AG. Modelyje planuojama įdiegti hibridinę sistemą, kas bei E85 degalų naudojimas į aplinką išmetamo anglies dioksido kiekį sumažins iki vos 105 g/km. „Saab 9-X BioHybrid" dizainas įkūnija švedų automobilių gamintojo patirtį aeronautikoje, mat automobilio kėbulas primena lėktuvo fuzeliažą, o lengvojo lydinio ratlankiai - reaktyvinių variklių turbinas. Įdomu tai, jog automobiliui pasiekus 70 km/h greitį, siekiant padidinti jo aerodinaminį efektyvumą, kiek pasikeičia jo kėbulo formos - išleidžiamas galinis spoilieris, o iš užpakalinio bamperio išleidžiamas difuzorius, pagerinantis oro tėkmę mašinos dugnu. Įspūdingas ir „Saab 9-X BioHybrid" salonas. Vietoje centrinės konsolės, paprastai montuojamos tarp vairuotojo ir keleivio vietų, šiame modelyje visa automobilio valdymo įranga sukoncentruota erdvėje aplink vairuotoją ir jį supa iš visų pusių - kairės, priekio ir dešinės. Interjero dizainas atrodo itin steriliai, o gamintojai pabrėžia ledo efekto ir skandinaviškų bruožų naudojimą. „Saab 9-X BioHybrid" turėtų tapti pagrindu švedams kuriant mažiausią savo automobilių gamos modelį - konkurentą tokiems automobiliams, kaip „Volvo C30", BMW 1 ar „Audi A3".

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Gera keliauti kartu

Praktiški patarimai

Mano namas

Gaminkite protingai

Sveikata

Parašykite atsiliepimą apie Gazas