Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaip veikia keliuose montuojami jutikliai, matuojantys sunkvežimius?

Tyrimų duomenimis, net ketvirtadalis šalies keliais važiuojančių vilkikų viršija leistiną svorį. Dėl to gadinama kelio danga ir kyla didesnis pavojus kitiems keliautojams. Netrukus neatsakingi vežėjai sulauks griežtesnės kontrolės.
Svėrimo sistema kelyje
Svėrimo sistema kelyje

Intelektualių inžinerinių sprendimų bendrovė „Fima“ šalies keliuose pradeda diegti daugiafunkcę transporto kontrolės sistemą, kuri padės užtikrinti, kad vilkikų ir lengvųjų automobilių vairuotojai laikytųsi saugaus eismo reikalavimų.

Trijose vietose – magistraliniuose keliuose A1, A5 ir A6 – kelio dangoje sumontuoti jutikliai pasvers važiuojančius automobilius, o ant konstrukcijų virš kelio sumontuoti davikliai ir vaizdo kameros fiksuos transporto priemonių gabaritus, o pagal nuskaitytus valstybinius numerius bus galima nustatyti, ar vairuotojai važiuoja apdraustais ir techninę apžiūrą praėjusiais automobiliais. Visus duomenis apdoros speciali programinė įranga, kuri ateityje galės ir automatiškai išsiųsti administracinio nusižengimo protokolą pažeidėjui.

Lietuva bus pirmoji tarp kaimyninių šalių, įdiegusi tokią universalią daugiafunkcę transporto kontrolės sistemą.

VIDEO: Transporto pažeidimų kontrolės sistema

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius