TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Lietuvos automobilių kelių direkcija Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerija
Statistika Metai Eismo įvykių Sužeista Žuvo
Lietuvos keliuose iki gruodžio 15 d.: 2017 3078 3602 186
2016 3047 3579 177
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Kauno gatvėse atsiras 10 naujų greičio matuoklių

Greičio mėgėjai sostinės gatvėse jaučiasi nebaudžiami.
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / Greičio matuoklis
Šaltinis: 15min
0
A A

Ketvirtadienį Kauno miesto taryba vienbalsiai pritarė dešimties greičio matavimo prietaisų įsigijimui. 8 stacionarūs ir 2 mobilūs greičio matuokliai bus pastatyti avaringiausiose miesto vietose.

„Stacionarūs greičio matuokliai turėtų būti diegiami „karščiausiose“ miesto vietose, pasižyminčiose didžiausiu avaringumu, o mobilių greičio matuoklių vietos bus keičiamos atsižvelgiant į policijos bei gyventojų pasiūlymus. Tikimės, kad ši sistema kardinaliai pagerins viešąjį saugumą Kauno mieste. Užsienio praktika byloja, jog tinkamai įdiegus tokio tipo sistemą avaringumas sumažėja 30 proc., o mirtingumas 20 proc“, - sakė Kauno miesto savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Danas Bortkevičius.

„Kuo gatvė ilgesnė ir platesnė, tuo daugiau eismo įvykių joje įvyksta. Norėtųsi, jog kiekviename Kauno mikrorajone būtų įrengta po 1-2 greičio matuoklius. Ypatingai tokiose vietose kaip Kleboniškio gatvė, kur šiemet jau žuvo du eismo dalyviai dėl leistino greičio viršijimo“, - pabrėžė Kauno kelių policijos valdybos viršininkas Danas Česnauskas.

Numatoma įdiegti greičio matavimo sistema turėtų šias funkcijas:

  1. Transporto priemonių greičio matavimas, transporto priemonių klasifikacijų ir numerių skanavimas 4 eismo juostomis ir abejomis transporto judėjimo kryptimis.
  2. Ieškomų transporto priemonių numerių – be transporto priemonės savininkų ir valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo, be techninės apžiūros rezultatų kortelės –sąrašo įdiegimas ir jų paieška.
  3. Leistino greičio viršijimo fiksavimas (+-2km/h) (be intervencijos į kelio dangą).
  4. Važiavimo per raudoną šviesą – pažeidimo fiksavimas (be intervencijos į kelio dangą ir šviesoforo valdiklį).
  5. Važiavimo neleistinoje eismo juostoje fiksavimas (be intervencijos į kelio dangą).
  6. Transporto priemonių klasifikavimas ir statistikos registravimas (lengvasis, mikroautobusas, sunkvežimis).
  7. Kiekvienos pro greičio matavimo prietaisą važiuojančios transporto priemonės laiko, važiavimo greičio, krypties, automobilio numerio nustatymas.
  8. Užfiksuotų teisės pažeidimų filmavimo galimybė.
  9. Viso proceso – nuo pažeidėjo nufotografavimo iki administracinio teisės pažeidimo protokolo suformavimo – automatizavimas.
  10. Sistemos instaliavimas, be kelio dangos pažeidimo, užtikrintas lengvas ir greitas sistemos perkėlimas iš vienos vietos į kitą.

„Visos priemonės, kurios saugo žmogaus gyvybę, yra geros ir pateisinamos. Susisiekimo ministerijai skirstant lėšas turėtų būti numatyta atskira eilutė savivaldybėms, kurios pačios galėtų įdiegti saugumo priemones, užtikrinančias saugų eismą“, - pabrėžė Kauno miesto tarybos narys Vygantas Gudėnas.

Diskusija dėl greičio matuoklių sistemos tęsėsi jau apie pusmetį.  Matome, jog suremontuotos gatvės traukia greitį mėgstančius vairuotojus, tad paraleliai su gatvių remontu turi būti įdiegiamos ir saugumo sistemos“, - sakė Kauno miesto tarybos narys, Eismo saugumo komisijos pirmininkas Vytas Bancevičius.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas