Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Naujojo „Renault Espace“ saugumas įvertintas penkiomis „Euro NCAP“ žvaigždutėmis

„Renault Espace“ „EuroNCAP“ saugumo bandymuose
„EuroNCAP“ nuotr. / „Renault Espace“ „EuroNCAP“ saugumo bandymuose
Šaltinis: gazas.lt
0
A A

Nepriklausoma pasyvaus saugumo ekspertų organizacija „Euro NCAP“ naująjį „Renault Espace“ įvertino penkiomis žvaigždutėmis. Šis įvertinimas suteiktas nepaisant griežtesnių vertinimo kriterijų, įsigaliojusių nuo 2015 metų sausio.

Tai – dar vienas pavyzdys, parodantis išskirtines „Renault“ specialistų žinias pasyvaus saugumo srityje. Bendrasis naujojo „Renault Espace“ saugumo lygis įvertintas 81 procentu, ir tai yra šešioliktasis „Renault“ modelis, pelnęs penkias „Euro NCAP“ žvaigždutes už saugumą.

Nepaisant šio įvertinimo, naujasis „Renault Espace“ pasižymi puikiomis valdymo savybėmis, kurioms įtakos turi vairuotojo perspėjimo ir keleivių apsaugos technologijos, prisidedančios prie neeilinių šio modelio aktyvaus saugumo rekomendacijų.

„EuroNCAP“ nuotr./„Renault Espace“ „EuroNCAP“ saugumo bandymuose
„EuroNCAP“ nuotr./„Renault Espace“ „EuroNCAP“ saugumo bandymuose

Suaugusiųjų apsaugos kriterijai

Naujasis „Renault Espace“ pelnė suaugusiųjų apsaugos įvertinimą, kuris jį stumteli į patį rinkos priekį (31,4 balo iš 38 galimų).

Priekinio susidūrimo atveju priekyje sėdintys asmenys yra apsaugoti dviem didelio tūrio priekinėmis saugos pagalvėmis, kurios pripučiamos atsižvelgiant į smūgio pobūdį ir žmogaus sėdėjimo padėtį. Smūgio metu apsaugo ir sėdynėse esančios konstrukcijos, neleidžiančios kūnams slysti po diržu, taip pat diržų įtempikliai su prisitaikančiais galios ribotuvais, kurių veikimas yra derinamas su smūgio stiprumu.

Dėl kintamo atsparumo deformacinių zonų priekinio susidūrimo metu svarbų vaidmenį atlieka ir smūgio energiją sugeriantis variklio porėmis. Pačių stipriausių smūgių metu saloną saugo sustiprintas viso kėbulo karkasas.

Šoninio smūgio metu ant priekinių sėdynių sėdintys žmonės yra dvigubai apsaugoti poros naujausios kartos kirkšnių, krūtinės ir pečių saugos pagalvių ir poros užuolaidinių saugos pagalvių.

„EuroNCAP“ nuotr./„Renault Espace“ „EuroNCAP“ saugumo bandymuose
„EuroNCAP“ nuotr./„Renault Espace“ „EuroNCAP“ saugumo bandymuose

Vaikų apsaugos kriterijai

Už vaikų apsaugą naujasis „Renault Espace“ gavo 44 taškus iš 49 galimų. Tai – dar vienas rezultatas, šiam krosoveriui leidžiantis būti pačioje rinkos viršūnėje. Naujasis „Renault Espace“ yra vienas iš kelių D segmento automobilių, kurių galinės sėdynės taip pat apsaugo keleivius, susidūrimo metu neleidžiančios jų kūnams paslysti po diržais. Keleiviai ant galinės sėdynės apsaugoti ir užuolaidinių saugos pagalvių, ir diržų įtempiklių su galios ribotuvais. 

Ilgalaikis saugumo įsipareigojimas

Daugiau nei 15 metų „Renault“ siekis saugumą laikyti vienu svarbiausių kriterijų lenkia „Euro NCAP“ keliamus reikalavimus. Pavyzdžiui, šis prancūzų automobilių gamintojas buvo vienas pirmųjų, šio amžiaus pirmajame dešimtmetyje pasiūlęs apsaugą nuo kūnų paslydimo po diržais. Ši sistema, itin svarbi priekinio susidūrimo metu, 2015 metų pradžioje, atnaujinus kūno apsaugos vertinimo protokolą, buvo oficialiai patvirtinta kaip vienas iš „Euro NCAP“ kriterijų. 

„EuroNCAP“ nuotr./„Renault Espace“ „EuroNCAP“ saugumo bandymuose
„EuroNCAP“ nuotr./„Renault Espace“ „EuroNCAP“ saugumo bandymuose

Pasyvus saugumas, suderintas su aukšto lygio aktyviu saugumu

„Renault“ inžinieriai sukūrė naująjį „Renault Espace“, siekdami suteikti keliavimo malonumą, kartu vairavimą darant saugų, užtikrintą ir paprastą. Vertinant vairuotojo pagalbines sistemas, šis modelis gali pasiūlyti viską, kas D segmente yra geriausia.

Siekiant vairavimą padaryti maksimaliai saugų, naujajame „Renault Espace“ yra prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema, kuri automatiškai parenka automobilio greitį, išsaugodama pakankamą atstumą iki priešakyje važiuojančio automobilio.

Įdiegta aktyvi ekstremalaus stabdymo sistema, kuri esant staigaus stabdymo būtinybei, vengiant priekinio susidūrimo, vairuoją perspėja vaizdiniais ir garsiniais signalais. Ji taip pat gali automatiškai stabdyti automobilį.

„Renault“ nuotr./„Renault Espace“
„Renault“ nuotr./„Renault Espace“

Naujasis „Espace“ turi ir keturias pažangias įspėjimo sistemas – išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimas (vaizdiniai ir garsiniai perspėjimai), saugaus atstumo perspėjimas vairuotojui leidžia išlaikyti pakankamą atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio, eismo ženklų atpažinimo sistema su greičio perspėjimo sistema vairuotojus vaizdo signalais perspėja apie viršijamą greitį.

Taip pat siūloma aklosios zonos stebėjimo sistema, kai aklojoje zonoje užfiksuojamas kitas automobilis, vairuotojus perspėja vaizdo signalu. 

Be išvardytų sistemų, naujasis „Renault Espace“ siūlo įrangą, leidžiančią palengvinti vairuotojų gyvenimą ir leisti jiems susikaupti ties svarbiausia užduotimi. Siūlomas akių lygyje esantis duomenų ekranas, automatinė artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimo sistema įjungia tolimąsias šviesas ir jas išjungia be vairuotojo įsikišimo, statymo sistemos, įskaitant statymo asistentą, jutiklius (priekinius, šoninius ir galinius) ir galinio vaizdo kamerą.

Pagaliau aktyvus naujojo „Renault Espace“ saugumas D segmente yra sustiprintas unikaliomis technologijomis, pavadintomis „4Control“ važiuokle, suderinta su aktyviais amortizatoriais. Šios sistemos naujajam automobiliui mieste užtikrina „Clio“ judrumą, jį suderinant su išskirtiniu valdymu ir geresniu stabilumu, dideliu greičiu važiuojant vingiuotais keliais.

„EuroNCAP“ nuotr./„Renault Espace“ „EuroNCAP“ saugumo bandymuose
„EuroNCAP“ nuotr./„Renault Espace“ „EuroNCAP“ saugumo bandymuose

Penkių „Euro NCAP“ žvaigždučių įvertinimą pelnę „Renault“ modeliai

  • 2001 m. – Laguna II
  • 2002 m. – Vel Satis ir Megane II
  • 2003 m. – Espace IV ir Scenic II
  • 2004 m. – Modus ir Megane Coupe Cabriolet
  • 2005 m. – Clio III
  • 2008 m. – naujoji Laguna, Koleos ir naujasis Megane
  • 2009 m. – naujasis Scenic
  • 2012 m. – naujasis Clio
  • 2013 m. – ZOE ir Captur
Lietuvos automobilių kelių direkcija Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerija
Statistika Metai Eismo įvykių Sužeista Žuvo
Lietuvos keliuose iki rugsėjo 22 d.: 2017 2412 2877 135
2016 2193 2606 122
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas