Dabar populiaru
Publikuota: 2016 spalio 4d. 18:22

Atnaujintas „Toyota Corolla“ – beveik D klasės automobilis už C segmento kainą

Atnaujintas „Toyota Corolla“
Dainiaus Cuberos/ 15min nuotr. / Atnaujintas „Toyota Corolla“

Visi automobiliai šiandien yra skirstomi į segmentus. Bene populiariausi segmentai išlieka mažų hečbekų C ir didelių sedanų ir universalų D klasės. Žinoma, C segmento automobilį nusipirksite pigiau negu vidutinio dydžio sedaną, tačiau dabar atsiranda tokių automobilių kaip „Toyota Corolla“, kurie klasifikuojami kaip C, bet yra viena koja aukštesniame segmente.

Kodėl tai yra gerai, nuspėti yra labai nesunku – kaina. Šis automobilis yra gerokai pigesnis už vidutinio dydžio sedanų ir universalų segmento žaidėją „Toyota Avensis“. Tačiau, kaip paaiškėjo išbandžius atnaujintą „Corollą“, ji yra kone viena koja D segmente.

Dainiaus Cuberos/ 15min nuotr./Atnaujintas „Toyota Corolla“
Dainiaus Cuberos/ 15min nuotr./Atnaujintas „Toyota Corolla“

Atnaujintas iš esmės

Atsakymas į klausimą, kodėl yra atnaujinama tai, kas sena, yra labai paprastas – naujesnis dalykas bus geresnis. Ir visai nesvarbu, ar tai automobilio „feisliftas“, ar kompiuterio operacinė sistema. Tačiau kartais būna ir kitaip – automobiliai atnaujinami šiaip sau, nesukuriant nieko naujo, o tik minimaliai pakeičiant išvaizdą.

Bet tokia praktika nebuvo pasitelkta atnaujinant vieną seniausių „Toyota“ gaminių „Corolla“. Taip, išvaizda, ypač priekinė automobilio dalis, pakito gana smarkiai, tačiau išvaizda nėra vienintelė atnaujinimų esmė.

Tiesa, automobilyje liko tie patys varikliai – 1,3 litro darbo tūrio benzininis, 1,4 litro darbo tūrio dyzelinis ir 1,6 „Valvematic“ benzininis motoras. Pastarasis variklis sumontuotas ir į nuotraukose matomą bandytą automobilį.

Benzininis, 1,6 litro agregatas, toks, kokį bandėme, šiame modelyje yra būtent tai, ko reikia tokios klasės automobiliui. Jis automobilį paverčia užtektinai galingu, o kas svarbiausia – ekonomišku.

Dainiaus Cuberos/ 15min nuotr./Atnaujintas „Toyota Corolla“
Dainiaus Cuberos/ 15min nuotr./Atnaujintas „Toyota Corolla“

Taigi, kas pasikeitė šiame automobilyje be išvaizdos, kuri, atrodo agresyvesnė ir dinamiškesnė? „Corolla“, kaip ir prieš metus atnaujintas didesnis brolis „Avensis“, įgavo „Toyota safety sense“ paketą. Tiesa, šis paketas komplektuojamas tik su „Active plus“ įrangos komplektu, kuris yra dviem laipteliais aukščiau bazinės įrangos.

Bazinėje įrangoje montuojamos 15 įvairių pasyvių ir aktyvių saugumo sistemų, na, o komplektuojant „Corolla“ su „Active plus“ paketu, papildomai nusiperkama nukrypimo iš važiuojamosios dalies, automatinė tolimųjų šviesų ir pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema.

Kiek nuvilia, kad „Toyota“ taip ir neištaisė ženklų atpažinimo sistemos trukdžių, kuriuos pirmieji pastebėjo atnaujinto „Avensis“ vairuotojai. Užmiestyje ši sistema veikia ne itin gerai ir dažnai gali suklaidinti vairuotoją. Ji nepažįsta kai kurių kelio ženklų, ne visada supranta ženklą „apribojimų pabaiga“, ką jau bekalbėti apie greičio ribojimo ženklą tam tikromis savaitės dienomis ar valandomis.

Tačiau kitos saugumo sistemos veikia idealiai ir visai neklysta, bent jau kol automobilis naujas. „Corolla“, sukomplektuota su šiomis saugumo sistemomis, bus ne tik patikimesnė kelyje, tačiau ir draudimas tokiam automobiliui bus pigesnis negu prieš tai buvusio „Corolla“. Taigi, saugumo sistemos yra dar vienas didelis pliusas, kodėl „Corolla“ atnaujinimas buvo sėkmingas.

Dainiaus Cuberos/ 15min nuotr./Atnaujintas „Toyota Corolla“
Dainiaus Cuberos/ 15min nuotr./Atnaujintas „Toyota Corolla“

Ko trūksta iki D segmento?

Apžvalgos pradžioje užsiminėme, kad šis automobilis yra viena koja D segmente. Tačiau iki šios klasės „Corollai“ dar šiek tiek trūksta. Visų pirma, automobilis nėra idealus ilgoje kelionėje dėl dviejų priežasčių.

Šios mašinos garso izoliacija yra tikrai prastoka. Važiuojant 120–130 km/val. greičiu, automobilio salone reikia kalbėti šiek tiek garsiau nei įprasta, o pravažiuojančių automobilių sukeliamo triukšmo girdėjimas priverčia patikrinti, ar tikrai visi langai uždaryti.

Žinoma, panašią garso izoliaciją turi ir kiti C segmento atstovai – „Corolla“ nėra prastesnis už kitus. Paprasčiausiai, šios klasės automobiliams naudojamos kitokios, pigesnės garso izoliacijos medžiagos, o jas naudojant išgauti tokį tylumą, koks būna D klasės automobiliuose, yra sunku, o gal net neįmanoma.

Kita priežastis, trukdanti „Corollai“ nors teoriškai vadintis D segmento atstovu – patogumas važiuojant. Automobilio pakaba yra ganėtinai kieta, dėl ko ilgesnėje kelionėje gali tekti dažniau stoti aikštelėje pamankštinti nugaros.

Tačiau gal yra ir kita kietos pakabos priežastis, kurios esmė slypi ratuose? Mūsų bandytas automobilis buvo apautas 17 colių ratais, kurių padangų išmatavimai – 215/45. Tokiais batais apautos „Corollos“, komplektuojamos su „Luxury“ komplektacija. Tad, galbūt, tokio dydžio automobiliui labiau tiktų aukštesnio profilio padangos, kurios padarytų jį komfortiškesniu?

Nuspręsti, ar geriau grožis, ar praktiškumas, turės pirkėjas, kadangi mažesni ratai komplektuojami tik su žemesniais komplektacijos lygiais.

Taigi, „Corolla“ nuo šiol parduodama gražesnė; turinti daug saugumo sistemų, kurios padės sutaupyti draudžiant automobilį; yra ganėtinai pigi, o ir prekės ženklas neleis suklysti, kad tai bus patikimas automobilis.

Temos: 1 Toyota Corola
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie Gazas