-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Hyundai“ miesto visureigis „Kona“ – jaunatviškas, spalvingas ir kažkur matytas

Pastaruoju metu vis labiau populiarėjantis tiesiog SUV vadinamo miesto visureigių segmento augimas privertė apie tai susimąstyti daugelį gamintojų. Be jokių abejonių, tai puiki proga padidinti pardavimus, kadangi šio segmento sėkmės kreivė, panašu, į aukštumas vis dar kyla. Korėjiečių gamintojas „Hyundai“ šios progos „pramiegoti“ irgi nebuvo linkęs ir rinkai pristatė naująjį „Kona“ modelį.
„Hyundai Kona“
„Hyundai Kona“ / „Hyundai“ nuotr.

Taigi koks tas naujasis „Kona“ ir ką tokio korėjiečiai pasiūlys pirkėjams, kad rinktis reikėtų būtent šį modelį? Vos pamačius „Kona“ pirmoji mintis buvo apie tai, į ką šis automobilis panašus. Nesuklysiu sakydamas, kad priekinės lempos primena naujųjų „Citroen“ žibintus.

Taip, šiuolaikiniai automobiliai ir jų bruožai daugiau ar mažiau turi panašumų. Tai šiek tiek liūdina, nes anksčiau gamintojai tvirtai pabrėždavo savo modelių bruožų išskirtinumus, o dabar viskas supanašėję. Ir tai būdinga ne tik konkrečiai „Hyundai Kona“, bet ir daugumai kitų automobilių.

„Hyundai“ nuotr./„Hyundai Kona“
„Hyundai“ nuotr./„Hyundai Kona“

Naujasis „Kona“ modelis užpildė tuštumą, kuri buvo atsiradusi tarp gerokai didesnio „Tucson“ ir šiek tiek mažesnio „i20“, todėl „Kona“ neabejotinai ras savo vietą po saule. Ypač tarp „Hyundai“ gamintojui lojalių pirkėjų. Taigi, ką siūlo „Kona“?

„Kona“ variklių gamą sudaro keturi agregatai. Du iš jų varomi benzinu. Kiti du – dyzeliniai. Variklių gama prasideda nuo 1 litro darbo tūrio turbininės jėgainės. Būtent tokį variantą, komponuojamą su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, buvo galima išbandyti pristatymo Barselonoje metu.

„Hyundai“ nuotr./„Hyundai Kona“
„Hyundai“ nuotr./„Hyundai Kona“

Kasdieniam važinėjimui miesto gatvėse to pakaks kiekvienam, tačiau sportiškesnio tempo nevengiančiam vairuotojui šis modelis bus nuobodokas.

Vien todėl, kad automobilis „smagus“ tik tam tikrame sūkių diapazone, kai jam padeda turbina. Gamintojas deklaruoja, kad šios versijos degalų sąnaudos svyruos tarp 5,2 ir 5,4 litro.

„Hyundai“ nuotr./„Hyundai Kona“
„Hyundai“ nuotr./„Hyundai Kona“

Kita versija – 1,6 litro benzininis variklis su turbina bei septynių laipsnių automatine transmisija. 177 arklio jėgas išvystantis agregatas gali pasigirti ir visų varomųjų ratų funkcija. Kaip dažnai visų varomųjų ratų reikia tiems, kas SUV perka važinėti mieste, atsakyti sunku. Žinoma, žiemą nuo sankryžų startuosite smagiau nei tie, kurie turi kone tik vieną, automobilį į priekį traukiantį ratą.

Keturių varomųjų ratų sistemą Barselonoje buvo galima išbandyti specialioje atkarpoje miške. Ryškiai raudonas molis po stiprių liūčių buvo gana slidus ir leido nemažai suprasti apie tai, kad AWD sistema „Kona“ modelyje tokiomis sąlygomis išties atlieka savo darbą. Varančiųjų ašių sublokavimas leis visai smagiai paklampoti tokiose vietose, kur be AWD sistemos net įvažiuoti būtų nejauku.

„Hyundai“ nuotr./„Hyundai Kona“
„Hyundai“ nuotr./„Hyundai Kona“

„Hyundai“ pirkėjams siūlys ir du dyzelinius agregatus, tačiau „Kona“ pristatymo žiniasklaidai metu jų išmėginti nebuvo galima.

Teko tenkintis dviem benzininiais varikliais, kadangi dyzelinės jėgainės rinkoje pasirodys tik kitų metų vasarą. Jos bus komponuojamos su tomis pačiomis pavarų dėžėmis ir AWD sistema arba be jos.

VIDEO: Naujasis „Hyundai Kona“

Apie saugumo sistemas ir kitas komforto technologijas išsiplėsti neverta. „Kona“ turi viską, ką šiuo metu gamintojai instaliuoja į visus savo modelius.

Tai ir linijos sekimo sistema, atstumo iki priekyje važiuojančio automobilio jutikliai bei dar daugelis kitų technologijų. Kaip privalumą gamintojas nurodo prieš akis iškylantį stiklinį skydelį, kuriame projektuojama pagrindinė automobilio ir navigacijos informacija.

„Hyundai“ nuotr./„Hyundai Kona“
„Hyundai“ nuotr./„Hyundai Kona“

Taigi, kuo gali būti išskirtinis „Kona“ ir kodėl jis turėtų patikti pirkėjams? Neabejoju, kad nemaža dalis SUV pirkėjų yra moterys, tad šiuo atveju „Kona“ turėtų sužavėti savo interjero ir eksterjero sprendimais – spalvomis ir akcentais.

Jeigu, tarkime, „Toyota C-HR“ išsiskiria ne spalvų gama, o futuristinių bruožų kėbulu, tai „Kona“ koziris gali būti spalvos.

Ryškios, išraiškios išorės spalvos atsispindi ir viduje. Ne tik apdailos detalėse priekinėje konsolėje, bet ir tokiose vietose kaip saugos diržai. Jie gali būti tokios spalvos, kokia nudažyta išorė.

„Hyundai“ nuotr./„Hyundai Kona“
„Hyundai“ nuotr./„Hyundai Kona“

Taigi „Hyundai“ SUV rinkai pasiūlė kokybišką ir dailų produktą, o dabar vieninteliu faktoriumi išlieka kaina.

Kokia ji bus Europoje, gamintojas dar nenurodo, o plačioje SUV rinkoje būtent tai ir gali tapti pagrindiniu faktoriumi, lemsiančiu „Kona“ sėkmę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius