Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Opel Astra“: atnaujinta ir papilnėjusi šeima

„Opel Astra“ šeima
Gamintojo nuotr. / „Opel Astra“ šeima
Šaltinis: 15min
0
A A

Pristatydami po trejų metų gamybos savo kompaktinio „Astra“ atnaujintą versiją, „Opel“ inžinieriai sukūrė ir galingiausią iki šiol dyzelinį modelį: jis vadinasi „Astra BiTurbo“ ir išvysto net 195 AG.

Naujasis variklis bus montuojamas iš karto į visus „Astra“ modelius: hečbeką, universalą ir kupė GTC. Kupė nuo šiol turės dar vieną privalumą – gigantišką panoraminį priekinį stiklą, kuris tęsiasi net iki vidurinio statramsčio.

Iš išorės atnaujinti automobiliai beveik nesiskiria, tik atidžiai įsižiūrėjus pastebėsite kiek pakitusio dizaino radiatoriaus aušinimo groteles ir kitokius rūko žibintus.

Tačiau užrašas „BiTurbo“ skelbia, kad po variklio dangčiu slepiasi kažkas įdomaus. Tai kiek modifikuotas į „Insignia“ modelius montuojamas 2,0 l darbinio tūrio dyzelinis variklis su dviem turbinomis. Mažesnioji veikia varikliui dirbant žemomis apsukomis, didesnioji – prie didelių apsisukimų. Tai pirmas kartas, kai dvi turbinos montuojamos į keturių cilindrų variklius.

Tarpinio oro aušintuvas taip pat dvigubas – sumontuotas į vieną korpusą, tačiau mažesnioji jo dalis aušina orą, patenkantį į mažesnę turbiną, o didesnė dalis dirba didesniajai turbinai. Dviejų aušintuvų teko atsisakyti, nes jie tiesiog netelpa į „Astra“ variklio skyrių.

Į visus automobilius su tokiais varikliais montuojamos tik mechaninės pavarų dėžės.

Velnio mašina? Vargu

Gamintojo nuotr./„Opel Astra BiTurbo“ šeima
Gamintojo nuotr./„Opel Astra BiTurbo“ šeima

Popieriuje techniniai duomenys atrodo labai įspūdingai: 195 AG, 400 Nm, 0–100 km/val. per 7,8 sek., 226 km/val. maksimalus greitis. Taip, tai greičiausia visų laikų dyzelinė „Astra“.

„Opel“ nori, kad galvotumėt, jog tai automobilis taupiems nutrūktgalviams. Deja, juo važiuojant visai nejauti, kad vairuoji tikrą monstrą. Jis nedovanoja tiek džiaugsmo, kiek, atrodo, turėtų dovanoti popieriuje. Taip, automobilis iš vietos startuoja kaip įkirptas, tačiau tai nėra tas prirakinantis nugarą prie sėdynės jausmas. Turiu su kuo lyginti – kasdien vairuoju panašaus stiliaus ir klasės automobilį.

„Astra“ GTC su galingiausiu dyzeliu turi 6 mm žemesnį kėbulą, tačiau to visai nesijaučia: taip, automobilis valdomas gan užtikrintai, tačiau jis vis tiek nėra toks ekstremalus, kaip OPC variantas, nors ir išvysto lygiai tokį pat sukimo momentą. Tiesa, GTC turi daugiau azartiškumo: jo pakaba sureguliuota azartiškesniam vairuotojui.

Hečbekas ir universalas su tokiu varikliu posūkiuose svyruoja dar labiau, nors ir laikosi kelio tarsi įsikandę dantimis – reikia nepamiršti, kad tai visgi šeimyniniai automobiliai. Reikalus šiek tiek pagerina „Sport“ mygtukas ant centrinės konsolės, bet tikrai tik šiek tiek. Vis tiek, tokių automobilių pirkėjams nerekomenduočiau pirkti galingiausio dyzelinio varianto, drąsiai užteks ir paprastesnio, išvystančio 165 AG. Jis gerokai pigesnis, o pojūčiai – labai artimi galingesniam variantui. 165 AG dyzelinis „Astra“ modelis kainuoja nuo 73 000 litų, o galingojo kaina prasideda net nuo 97 000 litų. Brangoka.

„Astra“ šeima dar nepilna

Gamintojo nuotr./„Opel Astra“
Gamintojo nuotr./„Opel Astra“

Pristatydami atnaujintus „Astra“ modelius ir naują variklį, vokiečiai teigė, kad ši šeima jau pilna. Deja, jie šiek tiek melavo. Pavasarį rinkoje pasirodys naujas „Astra“, kabrioleto kėbulu. Tiesa, koncerno rinkodaros skyrius šį automobilį pozicionuoja šiek tiek kitaip. Jis vadinsis visai ne „Astra“ ir bus parduodamas kaip atskiras modelis „Cascade“. Tai būdas automobilius parduoti brangiau – jie priskiriami prie „brangesnio“ segmento. Kol kas „Cascade“ bus tik vienintelis – kabrioletas. Tačiau jeigu šis triukas pasiseks, galima numanyti, kad ateityje jį papildys ir kupė ar dar bala žino koks biesas.

Sedanas – rytų rinkoms

Pristatymo Vokietijoje metu pavyko pasivažinėti ir ketverių durų sedanu. Iš principo, savo elgsena tai identiškas universalui ar hečbekui automobilis. Pastebėti, kad važiuoji kažkuo kitokiu sėdint viduje galima tik vieninteliu būdu – centrinėje konsolėje „gyvena“ bagažinės atidarymo mygtukas. Nežinau, kodėl vokiečiai sugalvojo, kad ten, kur hečbekuose yra „Eco“ funkcija, sedanams reikia montuoti bagažinės atidarymo mygtuką. Nejaugi nebuvo galima jam sugalvoti atskiros vietos?

Gamintojo nuotr./„Opel Astra“ sedanas
Gamintojo nuotr./„Opel Astra“ sedanas

Beje, ant galinių durelių jokio atidarymo varianto nerasite, atidaryti galines sedano duris galima tik distanciniu būdu su raktu arba tik iš vidaus.

Užtat atrodo naujasis „Astra“ sedanas tiesiog pagirtinai – iš tolo jį lengvai galima supainioti su didesnės klasės mašina. Manau, tai taps puikia alternatyva vadybininkų, kurių biudžetas „nepatempia“ didesnės klasės sedano, alternatyva.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas