-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Renault Megane RS“ – subalansuotas žiedui, bet tinka ir gatvėms

Pirmas įspūdis – ar tai tikrai „Renault“? Greta abejotino grožio „Clio Grandtour“ ir „Twingo“, šis RS modelis žvelgiant iš galo atrodo tarsi sumažintas „Lamborghini“: vienas platus dujų išmetimo vamzdis, išraiškingi difuzoriai ir raumeninga galinė dalis bei ratų arkos. Šio „Renault RS“ išorė (kaip ir „Laguna Coupe“) džiugina bene labiausiai iš visų pastarųjų metu šios markės modelių.
„RenaultSport Megane RS“
„RenaultSport Megane RS“ / Tomo Digaičio GAZAS.LT nuotr.

Nors priekinė dalis ne tokia įspūdinga, tačiau juodos radiatoriaus grotelės, juodi 18 colių ratlankiai ir raudoni „Brembo“ stabdžių diskai tikrai neleidžia šiam automobiliui likti nepastebėtam gatvės sraute. Ne be reikalo šis modelis tapo vienu didžiausių gegužės ... dienomis „Litexpo“ vykusios automobilių parodos ALT traukos centru.

GAZAS.LT išmėgino „Renault Megane RS Cup“ versiją, kuri jau gamykloje yra paruošta žiedinėms lenktynėms: turi riboto praslydimo diferencialą, galingesnius stabdžius, sportines ir labai patogias „Recaro“ sėdynes.

Koks mūsų verdiktas?

Tie, kas pasiruošęs perlipti psichologinį barjerą ir mokėti už „Megane“ kiek daugiau nei 100 tūkstančių litų, tikrai neliks nusivylę šiuo pirkiniu. Viską šis automobilis daro gerai. Ir net geriau, negu gali tikėtis.

Tomo Digaičio GAZAS.LT nuotr./„RenaultSport Megane RS“
Tomo Digaičio GAZAS.LT nuotr./„RenaultSport Megane RS“

Nors, „Megane RS“ interjerą nuo standartinio modelio skiria labiau butaforiniai dalykai: aliuminiai stabdžių pedalai, geltonas tachometras ir geltoni saugos diržai, tačiau elgiasi kelyje jis tikrai be jokios butaforijos, be jokio netikrumo. Laikosi įsikibęs kelio lyg katinas nagais.

Nors ir konkurentai daro tą patį.

Labiausiai patikęs dalykas yra tarsi dvigubas šio automobilio charakteris. Dvigubas – gerąja šio žodžio prasme.

Mat važiuojant įprastu režimu, jis yra stebėtinai patogus ir netgi ramus. Pakaba, skirtingai nei galima tikėtis iš žiedinei trasai skirto automobilio, nevargina važiuojančių pernelyg dideliu kietumu ir bumbsėjimu per duobes.

Net akceleratoriaus pedalas turi lyg du dugnus. Nuspaudi jį, pėda leidžiasi žemyn ir pedalas tarsi pradeda priešintis. Rodos jau pabaiga. Tačiau tuomet pedalą reikia spustelėti dar smarkiau, jis nusileidžia iki tikro dugno. Ir tik tuomet „Megane RS“ parodo savo antrąjį – sportišką charakterį.

„Taip yra padaryta specialiai: skirta tiems, kas nenori prie vairo sportuoti kasdien ir važiuoti taupiau. Tuo tarpu mėgstančių nuspausti greičio pedalą iki dugno, koja turi būti tikrai sunki“, – paaiškino Egidijus Gončiarovas, bendrovės „Sostena“ pardavimų vadovas.

Taigi

Taigi įsigiję šį automobilį, gali ir ramiai bei gana patogiai važinėti kasdien, o užplūdus energijai – minti iki dugno, žinant, kad nuo iki 100 kilometrų per valandą šis „Renault“ pagreitėja per 6,1 sekundės – vos 0,1 sekundės greičiau nei „Volkswagen Scirocco R“ ir tiek pat lėčiau nei „Ford Focus RS“.

Ar įmanoma tokį skirtumą pajusti fiziškai? Žinoma, ne. Todėl kiekvienam, renkantis itin greitą hečbeką už maždaug 100 tūkstančių litų (tiesa „Focus RS“ yra galingiausias (305 AG) ir brangiausias (109 tūkstančiai litų), belieka lemtis tik savo simpatijomis vienai ar kitai markei.

Juk skirtumai tokie nedideli ir subjektyvūs.

Man, išmėginusiam visus tris šiuos modelius, važiavimo savybėmis artimiausias atrodė „Focus RS“. Nūnai labai patiko „Megane RS“, tačiau važiavimo savybių, stiliaus, patogumo ir ergonomikos viršūne laikyčiau „Scirocco R“.

Tiesa, jis šioje trijulėje yra brangiausias.

Todėl spręsti tenka tik pagal savo simpatijas vienai ar kitai markei bei įsigilinus į techninio aptarnavimo kaštus. Kiek kainuoja mašina, kiek ji kainuos po kelerių eksploatacijos metų ir kokį malonumą ji suteikia? „Renault Megane RS“ tikrai verta kiekvieno už ją sumokėto lito.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius