Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lenktynininkai: ralis – itin sudėtingas, kelias sunkiai prognozuojamas

Žiemos ralio interneto svetainė hallswinterrally.lt pateikia šviežiausią informaciją iš antrojo serviso parko. Jūsų dėmesiui – lenktynininkų citatos iš antrojo serviso parko.
Žiemos ralio dalyvis
Žiemos ralio dalyvis / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Janis Feldmanis (ralio lyderis): „Manau, kad būti lyderiu ne taip ir gerai, nes reikia valyti trasą, todėl labai sunku važiuoti. Tai galioja apytikriai pirmiems penkiems ekipažams. Kalbant apie čempionato įskaitą, šiemet mūsų prioritetu yra Latvijos ralio čempionatas, tačiau galbūt dalyvausime ir Lietuvos čempionate.“

Raivis Jansonas (II vieta absoliučioje įskaitoje): „Važiuojame normaliai, po lyderio startuojame treti, tačiau kelias dar ne pakankamai nuvalytas. Stengėmės nevažiuoti pirmoje vietoje, sužaidėme taktiškai, taigi, ketiname kovoti dėl pergalės.“

Janis Vorobjovs: „Turėjome variklio gedimą – automobilis važiavo tik trimis cilindrais. Negana to, aušinimas sutriko dėl gausybės sniego priekinio bamperio aušinimo angose. Tačiau dabar susitvarkėme automobilį ir ketiname važiuoti įprastu tempu.“

Rokas Lipeikis: „Sekėsi gerai, trasa sudėtinga, o kelias – sunkiai prognozuojamas. Ralis – vienas sunkesnių, kokius teko matyti per paskutinius metus. Laikomės apie trečią vietą, tačiau prieš paskutinius ruožus sprendžiame: kovoti dėl pozicijos ar ir toliau važiuoti savo malonumui. Mums aktualiausias savo klasės rezultatas, tačiau, jei pavyktų palenktyniauti su kokia “didesne žuvimi”, mes tuo pasinautume. Beje, manau, kad net važiuojant savo malonumui galima džiaugtis važiavimu. Labai gaila, kad net keletui lyderių lietuvių nepasisekė.“

Martinas Kanguras (2WD lyderis): „Labai geras ralis – penktajame ruože keitėme padangą, todėl praradome nemažai laiko. Manau, kad ralyje galiu gerai pasirodyti – liko dar pakankamai daug laiko.“

Mindaugas Varža: „Viename iš posūkių ne vietoje “išdygo” pusnis, todėl teko ją taranuoti, tačiau viskas pavyko labai švelniai. Greičio ruožai – neprognozuojami, todėl anksti prognozuoti, kaip seksis toliau – jų reikia sulaukti. Automobilis veikia gerai, tačiau nuolat tenka kovoti su provėžomis.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius