Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 03 05

Gražus, agresyvus ir beveik žalias – „Mitsubishi Concept GR-HEV“

Ekologija! Prieš pradedant kurti bet kokį automobilį, šis raktažodis būna įkaltas kiekvieno inžinieriaus galvoje. Šį žodį su švelnia pagieža ignoruoja nebent „Koenigsegg“, „Pagani“ ir kiti superautomobilių gamintojai.
„Mitsubishi Concept GR-HEV“
Ženevos automobilių paroda 2013 / „Scanpix“ nuotr.

„Mitsubishi“ nutarė perkelti ekologiją į kitą lygį – pikapus. Visada garsėję kaip kibirais degalus ryjantys ir kaimiečiams neaktualiomis temomis galvos nekvaršinantys automobiliai irgi pakliuvo į hibridizacijos liūną. Vienas pirmųjų – „Mitsubishi Concept GR-HEV“.

Turėdamas 2,5 l darbinio tūrio dyzelinį variklį, sujungtą su elektrine jėgaine, šis didelis keturiais ratais varomas pikapas sugeba išmesti tik 149 g/km CO2 dujų. Tai – rezultatas, prilygstantis bet kokiam benzininiu varikliu aprūpintam mažyliui, kad ir „Hyundai i30“.

Toks pasiekimas taip pat primena dangaus dangoraižio anteną ant žemės sustatytiems tradiciniais varikliais varomiems pikapams. Pavyzdžiui, 2012-ųjų „Ford Ranger“, aprūpintas 3,2 l dyzeliniu varikliu, išmeta 264 g/km CO2.

Dyzelinio ir elektrinio variklių dueto potencialas yra įrodytas jau senokai, tačiau tik neseniai tokie hibridai buvo pradėti montuoti į automobilius. Pirmieji – „Mitsubishi Outlander“ ir „Peugeot 3008“ jau važinėja Europos ir Lietuvos (turbūt) gatvėmis. Laiko klausimas, kada ši mada galutinai pravers ir pikapų teritorijos vartus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius