-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 07 03

Japonai toliau nesiliauja stebinti savo pažanga – 2015 metais planuojama pristatyti hibridinį traukinį

Vakarų Japonijos Geležinkelių (WJR) atstovai teigia, kad jau greitu metu pradės bandyti elektra ir dyzelinu varomus traukinius. Anot kompanijos, iki 2015 metų bandymai bus baigti ir tuo metu bus pristatytas naujasis ekologiškasis traukinys.
WJC skrajutė
WJC skrajutė / Kompanijos montažas
Temos: 2 Traukinys Japonija

WJR hibridinis traukinys bus varomas dyzelinu kaip ir dabartiniai garvežiai, o elektra bus naudojama iš ličio jonų baterijų. Pagal dabartinę idėją, baterijos išmaitins visus elektrinius traukinio prietaisus: nuo apšvietimo lempučių iki kondicionierių. Jos pasikraus sąstatui lėtėjant, iš jo stabdymo energijos. Anot WJR, dyzelinis-elektrinis derinys sutaupys apie 13 procentų kuro.

Hibridinių traukinių idėją WJR vystyti pradėjo 2009 metais, tačiau tik dabar paskelbė tikslesnę datą, kada tokia naujovė bus pristatyta keleiviams. Dabar pagrindinės kompanijos užduotys – surasti tinkamą vietą baterijų laikymui bei padaryti jas nepriklausomas nuo išorinių elektros šaltinių, t.y. kad jos visiškai įsikrautų vien nuo traukinio stabdymo energijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius