Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Mitsubishi“, „WiTricity“ ir IHI bendradarbiaus tobulindamos elektromobilių aptarnavimo infrastruktūrą

Belaidžio įkrovimo schema
Belaidžio įkrovimo schema
Šaltinis: 15min
0
A A

„WiTricity Corporation“, „IHI Corporation“ ir „Mitsubishi Motors Corporation“ susitarė bendromis jėgomis kurti ir plėtoti belaides pakrovimo sistemas elektromobiliams – patogiai išdėstytas, suderintas su elektros linijomis – kad smarkiai palengvintų gyvenimą XXI amžiaus visuomenei.

Dirbdamos prie šio projekto „WiTricity“, IHI ir „Mitsubishi Motors“ korporacijos apjungs savo patirtį kuriant belaidę akumuliatorių krovimo technologiją, elektros energijos saugojimo ir įkrovimo infrastruktūros žinias ir daugiau kaip 4 dešimtmečius trukusių elektromobilių tyrimų rezultatus tam, kad elektromobilių funkcionavimas taptų kuo paprastesnis. 

Elektromobilių akumuliatorių pakrovimas be rūpesčių prisidės prie šių draugiškų vartotojui ir aplinkai transporto priemonių populiarėjimo ir greitesnio plitimo visame pasaulyje, o tai labai svarbu siekiant toliau mažinti anglies dioksido išmetimo į atmosferą kiekius ir priklausomybę nuo iškastinio kuro.

Be to, tai sukurs naujų galimybių gyventojams, valdžios institucijoms bei verslui, pvz., energetikos bendrovėms, kurios galės pasiūlyti rinkai naujas paslaugas, susijusias su elektromobilių akumuliatorių pildymu.

Belaidžių pakrovimo sistemų, kurias galima įrengti namuose, prekybos centrų, gyvenamųjų rajonų automobilių stovėjimo aikštelėse ir kt., energijos šaltinis gali būti įtaisytas ant bet kokio paviršiaus arba po juo ir jo energija bus pakraunami energijos kaupimo įrenginį turintys elektromobiliai. Pakrovimas prasidėtų automatiškai, vos tik automobilis sustotų atitinkamoje vietoje, t.y. nebus reikalingas joks fizinis automobilio ir pakrovimo šaltinio kontaktas.

„WiTricity“ jau yra sukūręs ir rinkai pristatęs patentuotą magnetinio rezonanso belaidžio pakrovimo sistemą (šioje sistemoje energija iš šaltinio į priėmėją perduodama tuo momentu, kai jų abiejų magnetiniai rezonansai sinchronizuojasi.  Šios sistemos privalumas  tame, kad šaltinis ir priėmėjas gali sąveikauti  įvairiais kampais), kuri perduoda elektros energiją didesniu atstumu ir efektyviau palyginti su  elektromagnetine indukcija ar mikrobangine transmisija paremtomis sistemomis. Magnetinio rezonanso sistema leis pakrovimo galią padidinti iki 3,3 kW , kai atstumas 20 cm, ir pasiekti 90 proc. pakrovimo efektyvumą. Be to, šis būdas – saugus, o pati sistema – mažesnė, lengvesnė ir be judančių dalių.

Korporacijos darbus planuoja atlikti 3 etapais – pirmajame bus atrastas priimtiniausias ir lengviausias būdas, kaip šias sistemas integruoti į elektromobilių akumuliatorių pakrovimo infrastruktūrą. Lygiagrečiai bus rūpinamasi teisiniu šių sistemų technologijų naudojimo pagrindimu bei bus sukurtos šių sistemų naudojimosi taisyklės.

Trečiasis etapas apims belaidžių pakrovimų sistemų išbandymą realiomis sąlygomis ir jų įvedimą į rinką.

„Mūsų korporacija, daug padariusi plėtodama elektros automobilių infrastruktūrą, sukūrusi greituosius pakrovėjus ir  technologijas, naudojančias išmaniuosius tinklus, džiaugiasi žengdama dar vieną žingsnį į priekį – pradėdama elektromobilių infrastruktūros plėtrą. Aš įsitikinęs, kad kartu su „WiTricity“ ir IHI mes galime labai greitai visam pasaulyje belaidį elektromobilių pakrovimą paversti realybe“, – sakė Osamu Masuko, „Mitsubishi Motors Corporation“ prezidentas.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas