Žinoma, kad naujasis „Prius bus gaminamas ant 70 kg lengvesnės naujosios C platformos. Dabartinis 1,8 litro vidaus degimo variklis bus šiek tiek modifikuotas, tuo tarpu elektros prietaisai bus šiek tiek sumažinti.
Visgi, patikimų šaltinių teigimu, hibridiniai agregatai bus visokeriopai efektyvesni – nors ir turės daugiau galios, jų degalų suvartojimas bus mažesnis. Sklando gandai, jog naujasis „Prius“ šimtui kilometrų kelio suvartos apie 3,1 l degalų.
Tačiau daugiausiai dėmesio sulaukė naujiena, jog „Toyota Prius“ pereina prie visų varančiųjų ratų važiuoklės. Tiek bazinių, tiek „plug-in“ versijų galinę ašį suks elektros variklis. Tikėtina, jog tokį sprendimą kompanija priėmė dėl didesnio pardavimų potencialo šiaurės šalyse. Priduriama, jog elektros variklis bus išjungiamas perkopus 60 km/h ribą.