TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Automobilio ateitis – mažės variklio tūris, bet didės jo galia

Automobilių gamykla
Gamintojo nuotr. / Automobilių gamykla
Šaltinis: 15min
0
A A

Norėdami gaminti kuo ekonomiškesnius ir tuo pačiu ekologiškesnius automobilius, gamintojai neišvengiamai mažins variklių darbinį tūrį. Tačiau galios prarasti neplanuojama - turbinų ir įvairių kitų technologijų pagalba bus didinamas mažalitražių motorų naudingumas.

Kaip prognozuojama, per artimiausius penkis ar dešimt metų paaiškės kryptis, kuria eina automobilių gamintojai. Pasirinkimas nedidelis. Arba pasirinkti teisingą, arba klaidingą kelią. Viena bėda – šiandiena niekas nežino kuris yr akuris. Be šiandien priimami sprendimaidarys įtaką bent artimiausius 40-50 metų. Tam pritaria penkių didžiausių pasaulyje autogamintojų vadovai, kurie susitiko, kad aptartų, kaip gali sumažinti teršalų ir kuro suvartojimo kiekius.

Pristatomi keli žingsniai, kuriais mėginama pristatyti, kaip tikimasi toliau judės automobilizmas.

Elektra. Gamintojai tikina, kad kol kas elektromobiliai yra nišinė rinkos dalis. Todėl, kol jie pradės užimti didesnę rinkos dalį, į automobilius reikia montuoti hibridines technologijas. Taip pat, vairuotojus būtina supažindinti su energijos rekuperacijos sistema ir kitomis energiją taupančiomis technologijomis, kurias automobiliuose žadama montuoti jau artimiausioje ateityje.

Temperatūros reguliavimas. Smulkmena, tačiau tai rimtas iššūkis inžinieriams, kurie turės ieškoti būdų kaip automobilio variklį (aušinimo skystį, tepalą ir t.t.) pašildyti per kuo trumpesnį laiką. Kaip žinia, šalto variklio naudingumas yra labai prastas.

Darbinio tūrio mažinimas. Nauji varikliai turi būti nedidelio litražo, bet pakankamai galingi. Artimiausiu metu turi būti pradedami kurti naujos kartos dviejų, trijų arba keturių cilindrų, mažo litražo varikliai. Keliamas tikslas, kad šie varikliai generuotų tokią pat jėgą, kaip ir ir dabartiniai keturių cilindrų varikliai. Tam ruošiamasi plačiau naudoti turbinas ir tobulesnes kuro įpurškimo sistemas.

Alternatyvus kuras. Gamintojai žada gaminti daugiau automobilių su švariais dyzeliniais varikliai, taip pat nepamirštamas ir vandenilis. Minimos ir gamtinės dujos, kurias, tikimasi, pradės naudoti vis daugiau automobilių gamintojų.

Transmisinės sistemos. Tobulinami bus ne tik varikliai, tačiau ir pavarų dėžės, sankabos ir kiti elementai, kurie susiję su automobilio transmisija. Dažnai pakankamai našaus variklio darbą sugadina daug energijos „sugerianti“ bloga pavarų dėžė. Metas tai pakeisti.

Našesnė gamyba. Automobilių gamintojai siekia atpiginti automobilių gamybą, ir kuria technologijas, kurios padės paprasčiau surinkti ne tik variklius, tačiau ir pačius automobilius. Tai leis pasiekti aukštesnės kokybės ir sumažins produkcijos kainas. Tai yra tai, apie ką jau, turbūt, penkis metus kalba Gordonas Murray, kuriantis pigios gamybos technologiją „iStream“.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas