Didėjant elektromobilių kiekiui, daugėja ir suvartojamos elektros kiekis. Tai reiškia, kad pakaks energiją dalinti už ačiū. Eletromobiliai tikrai populiarėja, todėl jau atėjo metas, kuomet kai kurios jiems taikomos nuolaidos bus atšaukiamos. Tiesa, kol kas apie tokius apmokėjimus kalbama tik Jungtinėse Amerikos Valstijose.
Būtent čia ir norima pradėti apmokestinti valandinį elektromobilio krovimą. Kol kas susitarimas linksta prie 1 dolerio už valandą tarifo. Vidutiniškai per valandą įkrauna 3,3 kW energijos, o šios energijos gamybos kaštai, maždaug 50 amerikietiškų centų. Viskas atrodytų neblogai ir susitarimas gali įsigalioti, tačiau išlenda keletas niuansų.
Pirmasis, ir labiausiai neraminantis, tai skirtingas laiko tarpas, reikalingas elektromobilio įkrovimui. Pavyzdžiui įkrauti „Tesla Model S“ trunka dvigubai trumpiau nei „Nissan Leaf“. Vadinasi, „Model S“ per valandą iš įkrovimo stotelės pasisavins kur kas daugiau energijos, o už ją mokės tiek pat.
Galiausiai, panašu, kad bendro susitarimo nebus. Kalifornijoje, kur elektromobilių skaičius didžiausias, priimtas nutarimas, kuris leidžia elektros stotelių savininkams nustatyti savo valandinį įkainį. Ir panašu, kad tai teisingiausias sprendimas. Tokiu būdu išlaikoma konkurencija, o tai reiškia, kad kainos nepasieks kosminio lygio.