Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2018 rugpjūčio 22d. 11:35

„Chanel“ sukūrė pirmąją kosmetikos priemonių liniją vyrams

„Chanel“ parduotuvė
Vida Press nuotr. / „Chanel“ parduotuvė
Prancūzų prekių ženklas „Chanel“ per 108 metus (ženklas įkurtas 1910-aisiais) pirmą kartą sukūrė kosmetikos priemonių liniją, skirtą vyrams, rašo Dazeddigital.com.

„Gabrielle Chanel pasiskolino elementus iš vyrų spintos, kad sukurtų moterų stilių, dabar „Chanel“ semiasi įkvėpimo iš moterų pasaulio, kad sudarytų naują asmeninės estetikos vyrams žodyną“, – sakoma prekių ženklo pranešime.

Naujoji linija vyrams pavadinta „Boy de Chanel“ – prekių ženklo įkūrėjos G.Chanel mūzos ir mylimojo – Boy Capelio – garbei. Ją sudaro trys produktai vyrams: tonuojanti priemonė veidui, antakių pieštukas ir drėkinamasis lūpų balzamas.

Kolekcija rugsėjo 1-ąją bus paleista Pietų Korėjoje, likęs pasaulis prie jos prisiliesti galės nuo lapkričio.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Grožio programa 360°

Atsakingai kuriamas šeimos verslas

Esports namai

Kiekvienas gali

URBAN˙/

Tausokime maistą kartu

Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką