-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Chanel“ sukūrė pirmąją kosmetikos priemonių liniją vyrams

Prancūzų prekių ženklas „Chanel“ per 108 metus (ženklas įkurtas 1910-aisiais) pirmą kartą sukūrė kosmetikos priemonių liniją, skirtą vyrams, rašo Dazeddigital.com.
„Chanel“ parduotuvė
„Chanel“ parduotuvė / Vida Press nuotr.

„Gabrielle Chanel pasiskolino elementus iš vyrų spintos, kad sukurtų moterų stilių, dabar „Chanel“ semiasi įkvėpimo iš moterų pasaulio, kad sudarytų naują asmeninės estetikos vyrams žodyną“, – sakoma prekių ženklo pranešime.

Naujoji linija vyrams pavadinta „Boy de Chanel“ – prekių ženklo įkūrėjos G.Chanel mūzos ir mylimojo – Boy Capelio – garbei. Ją sudaro trys produktai vyrams: tonuojanti priemonė veidui, antakių pieštukas ir drėkinamasis lūpų balzamas.

Kolekcija rugsėjo 1-ąją bus paleista Pietų Korėjoje, likęs pasaulis prie jos prisiliesti galės nuo lapkričio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius