Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota 2017 04 26, 11:29 Atnaujinta 2017 04 26, 11:47

Sportui ir žingsniavimui negali būti jokių kliūčių

Pirmoji projekto „Mes tikim – tu gali!“ dalyvė Tatjana džiaugiasi, kad nors per savaitę netekus 4 kilogramų drabužių jai dar nereikia keisti mažesnių dydžių apranga, ji jaučiasi žymiai lengvesnė, taip, „tarsi augtų sparnai“. Tatjana padedant treneriui jau pasirengusi pereiti prie lengvo fizinio krūvio.
590059248b508video_590058db548b5
„Mes tikim - tu gali!“

Geriau lengviau, bet taisyklingai

Pradėjus vartoti labai mažo kaloringumo „Nutriless“ produktus intensyviai sportuoti nepatariama. Todėl pirmojo susitikimo su sporto ir laisvalaikio klubo šeimai „Goodlife“ sporto vadovu ir asmeniniu treneriu Andriumi Česnausku metu Tatjana išmoko paprastų tempimo ir mobilizavimo pratimų, kurie padėtų koreguoti netaisyklingą moters laikyseną

Dešimčiai „Nutriless“ vartojimo dienų artėjant prie pabaigos A.Česnauskas Tatjanai jau demonstravo pratimus, kurie padėtų įprasti prie vis didėsiančio fizinio krūvio. Šiems užsiėmimams neprireiks papildomų priemonių, pratimai elementarūs ir paprasti, priklausomai nuo pasirengimo galima rinktis lengvesnį arba sunkesnį jų variantą. „Tačiau visada patariu geriau rinktis lengvesnį to paties pratimo variantą ir atlikti jį taisyklingai“, – sako A.Česnauskas.

Pirmasis pratimas buvo skirtas Tatjanos liemens ir klubų koordinacijai bei pilvo preso stiprinimui, keletas pratimų – įtūpstai, pritūpimai – turės sutvirtinti moters kojų raumenis ir sėdmenis, pasilenkimai stiprins galinę kojų dalį, sėdmenis ir apatinę nugaros dalį, „Kobros“ pratimas padės koreguoti laikyseną ir didinti giliųjų raumenų ištvermę.

Tatjanai Andrius rekomendavo išmoktus pratimus daryti triskart per savaitę, kiekvieną kartojant po 10-16 kartų (išskyrus „Kobrą“, kurią per 15-20 minučių trunkančią treniruotę skirtingais intervalais reikėtų išlaikyti apie 2 minutes). Maždaug po dviejų savaičių Tatjana vėl turėtų pasikonsultuoti su treneriu, išmokti naujų, sudėtingesnių ir didesnio fizinio intensyvumo pratimų.

Projekto partnerio nuotr./ „Mes tikim – tu gali!“
Projekto partnerio nuotr./ „Mes tikim – tu gali!“

Slapti būdai žingsniams kaupti

Puikus fizinės veiklos būdas vartojant „Nutriless“ produktus – žingsniavimas. Šiuo klausimu ypač daug patarimų Tatjanai turi projekto „Mes tikim – tu gali!“ dalyvių motyvatorė, žurnalistė Lavija Šurnaitė.

Nors iš pirmo žvilgsnio surinkti reikalingus 10 tūkstančių žingsnių atrodo nelengva, Lavija žino daugybę paprastų būdų, kaip tai padaryti. „Tania, automobilį prie darbo statai kuo arčiau įėjimo? – tikslinasi ji. – Dažnai čia sunku rasti vietą, o nusprendusi palikti mašiną atokiausiame aikštelės kampe kitąkart ne tik be vargo rasi laisvą vietą, bet ir nužingsniuosi papildomų žingsnių“. Nesinaudoti liftu, grįžus namo pastatyti mašiną ir į parduotuvę eiti pėsčiomis, biure vienu apėjimu nesistengti atlikti kuo daugiau užduočių, net namuose džiaustant skalbinius galima priversti žingsnius „kapsėti“ savo naudai – iš skalbiamosios traukite po vieną drabužį ir neškite džiauti. Juk kojines džiaudami po vieną galite laimėti dvigubą žingsnių kiekį! O ką ir kalbėti, jei skalbinius turite padžiauti, o vėliau išdžiūvusius surinkti lauke!

Moterų mėgstamą apsilankymą prekybos centre Lavija taip pat moka paversti sveikatai naudingu žingsniavimu. Svarbu tik namuose palikti piniginę, o į rankinę įsimesti buteliuką vandens. „Iš šalies atrodysite kaip paprasta pirkėja ir tik jūs pati žinosite, kad klaidžiodama tarp pakabų ir lentynų, mankštinatės“, – šypsosi projekto dalyvių motyvatorė L.Šurnaitė.

Ji žino išeitį net ir tuo atveju, jei vakare jūsų žingsniamatis vis dėlto signalizuoja, kad iki pilnos 10 tūkstančių žingsnių laimės jam dar trūksta kelių tūkstančių, o eiti pasivaikščioti jau per vėlu arba lauke pliaupia kaip iš kibiro. Įsijunkite mėgstamą muziką, jei namiškiai nenori jūsų palaikyti, užsidėkite ausines, užsidarykite vonioje ir 20 minučių energingai šokite. Bet kaip – svarbu, kad ne tik pasiektumėte 10 tūkstančių žingsnių tikslą, bet ir išpurtytumėte visą stresą, įtampą ir įsivaizduojamą nuovargį.

Projekto partnerio nuotr./ „Mes tikim – tu gali!“
Projekto partnerio nuotr./ „Mes tikim – tu gali!“

Projekto partneriai:

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Partnerio turinys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką