Keira Connell grįžo namo į Sidnėjų iš Singapūro, kur su vyru ir penkerių metų dukra praleido savaitę atostogų.
Lėktuvas „Airbus A380“ išskrido iš Londono ir prieš savaitę (šeštadienį) sustojo Singapūre, kur šeima įlipo į skrydį.
Kai trijulė įsitaisė lėktuvo priekyje, netoli tualetų, Keira pasakojo, kad iš karto pastebėjo nemalonų kvapą.
„Iš karto pasakiau darbuotojams, kad lėktuvas labai smirdi, ir jie man pasakė, kad jis buvo nuodugniai išvalytas ir išpurkštas“, – portalui News.com.au sakė Keira.
Tačiau lėktuvui riedant prie kilimo ir tūpimo tako situacija pasikeitė į blogąją pusę.
Keira, kuri vilkėjo sijoną, pasakė, kad ant kojos pajuto „kažką šlapio“.
„Paklausiau vyro, ar mūsų mažylė ant mano sėdynės neišpylė vandens ar ko nors kito, o jis atsakė „ne“.
„Kai saugos diržo ženklas buvo išjungtas, atsistojau ir nuvaliau sėdynę“.
Ji pastebėjo, kad prie jos kojos prilipo kažkas „rausvo“.
„Tai sakydama jaučiuosi bjauriai – kai patraukiau sijono užpakalinę dalį į priekį, kad pažiūrėčiau, kas tai buvo, pastebėjau, kad ant savęs turiu kažką rausvo, o kai pažvelgiau į savo ranką, vyras pasakė: „Tai vėmalai“.
Ji pastebėjo, kad prie jos kojos prilipo kažkas „rausvo“.
„Nuėjau į vonios kambarį nusiplauti rankų, o kilimas buvo visas šlapias, vonios kambarys taip pat smirdėjo“.
Išsigandusi Keira nedelsdama įspėjo keleivių salono įgulos narius, kurie informavo, kad dėl „biologinio pavojaus rizikos“ jie negali valyti vėmalų.
„Ji (įgulos narė) sakė, kad pagal biologinio pavojaus protokolą jiems neleidžiama to valyti.“
Galiausiai įgulos narys tai nuvalė antibakteriniu purškalu ir tariamai pasakė Keirai, kad „daugiau nieko negalime padaryti“.
„Matėsi, kad įgula pati buvo labai nusiminusi, – sakė ji.
Keira teigė, kad skrydžio metu taip pat trūko tam tikrų patiekalų ir neveikė jos pramogų sistema. Ji taip pat sakė, kad savo sėdynėje rado panaudotų ausų kištukų ir ledinukų pakuočių.
„Tai nebuvo tiesioginės įgulos kaltė, jie buvo labai profesionalūs, bet akivaizdžiai patyrė stresą“, – sakė ji.
Keira taip pat pastebėjo, kad ant įgulos sėdynės taip pat buvo vėmalų žymių.
Atsiprašėme klientės už tai, kad skrydis buvo labai nepatogus.
„Qantas“ atstovas spaudai News.com.au sakė, kad jie atsiprašė Keiros ir grąžino jai pinigus.
„Atsiprašėme klientės už tai, kad skrydis buvo labai nepatogus, ir pasiūlėme grąžinti pinigus už skrydį“, – sakė atstovas spaudai.
„Ankstesnio skrydžio keleivė pasijuto blogai ir vėliau jai pasidarė bloga.
Mūsų valymo paslaugų teikėjas Singapūre prieš kitą skrydį atliko giluminį sėdynės valymą, įskaitant dezinfekavimo priemonių naudojimą aplinkinėje zonoje, tačiau akivaizdu, kad tai neatitiko standartų.“
Atstovas spaudai teigė, kad jie iškėlė šią problemą oro linijų valymo paslaugų tiekėjui, kad išsiaiškintų, kas nutiko.
Atsiprašant Keirai taip pat buvo suteikta 10 000 „Qantas Frequent Flyer“ taškų.
Tačiau praėjus beveik 24 valandoms po atvykimo į Sidnėjų Keira, jos vyras ir dukra susirgo skrandžio liga.
Ji sakė, kad nors ir yra dėkinga už grąžintus pinigus, ji tikėjosi, kad oro linijos grąžins pinigus jos vyrui ir dukrai.