Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Gal norite seno lėktuvo? Parduodamas 4 metus patvory stovėjęs apleistas „Boeing 767“

„Boeing 767“ – tai yra pakankamai didelis plataus fiuzeliažo lėktuvas. Pasaulyje šie orlaiviai naudojami labai plačiai. Tačiau vienas 27 metų lėktuvas Honkongo oro uoste nenaudojamas stovi jau 4 metus, o dabar jį galima nusipirkti. Tik ar kaina ne per didelė?
„Transaero“
„Transaero“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Tas nelaimingas „Boeing 767“ į Honkongą iš Maskvos atskrido 2015 metų spalio 26 dieną – diena po to, kai jo savininkas „Transaero“ neteko licencijos. „Transaero“ kadaise buvo didžiausios privačios Rusijos oro linijos. Bendrovės finansinė situacija tai pagerėdavo, tai pablogėdavo, tačiau 2015-ieji buvo lemtingi – „Transaero“ subyrėjo po skolų našta.

Bankroto procedūros nurodo, kaip parduodamas bendrovės turtas ir kaip atsiskaitoma su kreditoriais. „Transaero“ lėktuvai buvo parduodami – senesni iškeliavo į metalo laužą, o naujesni, tikriausiai, tebeskraido iki šiol kitų oro linijų sudėtyje. Tačiau tas vienas nelaimingas „Boeing 767“ buvo taip toli nuo namų, kad bankroto administratoriams neužkliuvo.

Keista tai, kad jis labai netrukdė ir Honkongo oro uostui. Pastatytas patvoryje šis lėktuvas sensta jau ketvirtus metus, tačiau dabar tam ateina galas. Oro uostas nusprendė jį parduoti už patrauklią 795 tūkstančių JAV dolerių sumą. Atrodo nedaug, tiesa?

Iš tiesų, ši kaina yra didesnė nei reali lėktuvo vertė. Jau vien tai, kad 27 metų orlaivis pastaruosius 4 metus stovėjo nejudinamas ir neprižiūrimas yra blogas ženklas. Honkongo oro uostas neslepia, kad lėktuvo būklė yra labai prasta. Tačiau pirkėjas turės lėktuvą išsivežti per tris mėnesius nuo sutarties pasirašymo.

Jei tik atsiras pirkėjas, lėktuvas iškeliaus dalimis. Problema tame, kad sugrąžinti jį iki skraidančio orlaivio būklės būtų labai brangu. Reikalus apsunkintų ir pats faktas, kad lėktuvas nebeturi dokumentų – jie liko su pranykusia „Transaero“ bendrove. Neliko jo priežiūros ir remonto istorijos, oficialios specifikacijos, nuosavybės dokumentų – iš esmės nieko.

Oro uostas tikisi, kad lėktuvą įsigys vietinės oro linijos, kurios, galbūt, suras tinkamų atsarginių detalių. Jei pirkėjas neatsiras, tuomet „Boeing 767“ kaina bus mažinama ir lėktuvas iškeliaus pas metalo laužo perdirbėjus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius