-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kur dingo „paskutinės minutės“ pasiūlymai?

Pamenat, kaip prieš gerus 5 metus buvo planuojamos atostogos šiltuose kraštuose? Principas būdavo toks: sutari su šeima, kad reikia atostogų, pavyzdžiui, Turkijoje, pasirenki datą (apytikslią), įspėji apie tai darbdavį, susikrauni lagaminą ir lauki. Lauki „paskutinės minutės“ pasiūlymo. Nes taip sutaupai. Ir nesvarbu, kad sulaukęs kelionių agento skambučio, leki strimgalviais, palieki nebaigtus darbus, gal būt vaikus išplėši iš darželio ar mokyklos. Nesvarbu, taip sutaupai. Ir išties, sutaupyti pavykdavo.
Turkija
Turkija

Šiandien kelionių planavimas radikaliai pasikeitęs. Tokio termino, kaip „paskutinė minutė“ nebeišgirsite nei vienoje kelionių agentūroje. Dabar šia fraze pasinaudoja nebent save reklamuojantys prekybos centrai, bandydami kurti deficitą. Atostogų kelionės šiandien planuojamos ir perkamos kitaip.

Tiek kelionių organizatoriai, tiek agentūros vienbalsiu tvirtina, kad kuo anksčiau suplanuosi atostogas užsienyje, tuo daugiau naudos turėsi. Ir finansinės, ir kokybinės poilsio atžvilgiu. Pasikeitus turistinių šalių viešbučių kainodarai, pastaruoju metu, labiau apsimoka atostogas planuoti prieš pusmetį, ar bent jau kelis mėnesius. Tokiu atveju turi galimybę rinktis iš plataus viešbučių asortimento, o ir jų kainos tada yra pačios palankiausios. Kitaip tariant turi daugiau šansų gauti pageidaujamą 5 žvaigždučių viešutį su maitinimo sistema „viskas įskaičiuota“ už priimtina kainą.

Turkija
Turkija

Bendrovės „Spinter tyrimai“ rugsėjo mėnesį atlikto visuomenės nuomonės tyrimo duomenimis, 2013 m. prieš metus ir daugiau laiko keliones planuoti būtų linkę 12 proc. apklaustųjų, 2012 m. tokios nuomonės laikėsi 8 proc. 77 proc. respondentų teigė atostogas planuojantys prieš 1-6 mėnesius. Praėjusiais metais pasisakančių už atostogų planavimą likus savaitei, dviem pasisakė 9 proc., šiais metais – 4 proc.

Tarptautinio kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovės Ingos Aukštuolytės teigimu, lietuviai pakankamai greitai persiorientavo ir pripažino išankstinių kelionių pardavimų naudą.

„Vasaros sezonas ką tik baigėsi, bet norėdami savo klientams sudaryti kuo palankesnes sąlygas atostogauti ir 2014 m. vasarą, jau pradėjome išankstinius poilsinių kelionių pardavimus. Nes šiuo metu viešbučiai siūlo pačias palankiausias sąlygas. Artėjant sezono startui, pasirinkimas mažėja, o kainos šauna į viršų. Mes savo ruožtu, taip pat skatiname keliones įsigyti kuo anksčiau, todėl joms taikome tik 10 proc. pradinė įmoka“, - sakė I. Aukštuolytė.

Kelionių agentūros „Baltic Tours“ taip pat tvirtina, kad kasmet klientai vis labiau vertina išankstinių užsakymų privalumus ir stengiasi neatidėlioti kelionės planavimo paskutinei minutei.

Turkija
Turkija

„Lyginant su 2012 m. išankstiniais pardavimais, šiais metais jie mūsų agentūroje išaugo 15 procentų“, - teigė „Baltic Tours“ kelionių pardavimo vadovas Andrius Paulionis. „Mūsų klientai įsitikino, kad siekiant užsitikrinti vietas pageidaujamuose populiariuose viešbučiuose bei iš anksto susiplanuoti atostogų datą, laukti nebeverta, nes pradėjus kelionę planuotis likus vos kelioms savaitėms iki atostogų pradžios, gali tekti pasitenkinti pasiūlymų likučiais bei pakloti ženkliai didesnę pinigų sumą nei kelionė būtų įsigyta bent prieš mėnesį – juk vasarą atostogaujam ne tik mes, bet ir visa Europa“, - situaciją vertino A. Paulionis.

Panagrinėjus Lietuvoje veikiančių kelionių organizatorių ateinančios vasaros pasiūlymus atostogauti, pavyzdžiui, Turkijoje arba Bulgarijoje, pastebėtina, kad kelių dienų bėgyje viešbučių kainos jau dabar kyla šimtasis litų.

Keli konkretūs pavyzdžiai. Pabandžius balandžio pabaigai, 7 nakvynėms rezervuoti Turkijos viešbutį „Amara Club Marine Nature“, gaunamas kainos pasiūlymą – kiek daugiau nei 3900 lt. Tą patį viešbutį, tam pačiam laikotarpiui „patikrinus“ po trijų dienų, kaina jau išaugusi jau iki beveik 4200 lt. Analogiškas pavyzdys ir su Bulgarijos 4 žvaigždučių viešbučiu „Miramare Club Hotel“, pirminė užklausa rodo vieną sumą, o užklausą pakartojus po kelių dienų, kaina vėlgi šokteli apie 300 lt. Ir tai nėra pavieniai atvejai.

Bulgarija
Bulgarija

„Tez Tour“ atstovė I. Aukštuolytė sako, kad viešbučiai, ypač populiariausi, tokiu būdu reaguoja į paklausą. Išankstinių pardavimų metu klostosi tokia situacija, kad kuo mažiau viešbutyje lieka numerių, tuo jų kaina kyla. Išlošia pirmieji, o likusiems  belieka tenkintis sumažėjusiu pasirinkimu, o neretai ir didesne kaina.

Turizmo ekspertai pastebi, kad besirenkant kelionę būtinas glaudus kliento ir kelionių agento bendradarbiavimas. Eiliniam žmogui sunku susigaudyti viešbučių kainų svyravimuose, o specialistas tai puikiai jaučia ir gali tinkamai patarti. Rekomenduotina atsižvelgti į agento patarimus koreguoti kelionės datą, nes dažniausiai lanksčiai pažiūrėjus į tokius siūlymus, galima sutaupyti kelis šimtus litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius