Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvoje startuoja nauja kelionių kampanija: poilsiautojai kviečiami prisiminti vaikystės vasaras

Ar puikioms atostogoms būtinos kelionės į tolimus kraštus? Nacionalinė turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ pranešime spaudai sako, kad norint išties patogiai ir kokybiškai pailsėti toli keliauti nereikia. Gegužės 23-ąją startuojanti vasaros kampanija „Atrask tai, kas sava“ ragina mūsų šalies keliautojus pasinerti į malonią nostalgiją: rinktis poilsį gimtinėje ir naujai pažvelgti į tai, kas artima mums, lietuviams.
Pirmadienis Palangoje
Palangos pajūris / Ernestos Čičiurkaitės / 15min nuotr.

„Keliauk Lietuvoje“ rinkodaros ir komunikacijos vadovės Dovilės Seliukės teigimu, naująja turizmą po Lietuvą skatinančia kampanija siekiama sužadinti malonios nostalgijos jausmą: paraginti gyventojus prisiminti, kas palikdavo didžiausią įspūdį per atostogas vaikystėje, kokios vietovės ar patyrimai labiausiai įstrigo širdyje, ir dar kartą patirti šiltas emocijas – galbūt net stipriau, nei pirmą kartą.

„Užsienio šalys gali mums pasiūlyti egzotikos, kitoniškumo, tačiau su jomis nejaučiame tokio gilaus ryšio, kaip su gimtine. Tai, kad būdami savame krašte esame mums artimoje aplinkoje, leidžia jaustis saugiai, visiškai atsipalaiduoti ir visą dėmesį skirti poilsiui bei pramogoms.

„Keliauk Lietuvoje“ nuotr. / Lietuviai raginami pasinerti į malonią nostalgiją
„Keliauk Lietuvoje“ nuotr. / Lietuviai raginami pasinerti į malonią nostalgiją

Daugybės pasirinkimų ir gausių patirčių išvargintam šiuolaikiniam miestiečiui labai daug džiaugsmo kartais gali suteikti visiškai paprasti dalykai – vanilinio plombyro ledai, nuotrauka prie Trakų pilies, pūkštelėjimas į vėsų ežerą nuo medinio lieptelio ar linksmybės atrakcionų parke. Neabejojame, kad grįžimas į vaikystėje lankytas vietas palies giliausius sielos kampelius – juk ankstyvieji prisiminimai daugumai mūsų būna labai gyvi“, – teigia D.Seliukė.

„Keliauk Lietuvoje“ nuotr. / Lietuviai raginami pasinerti į malonią nostalgiją
„Keliauk Lietuvoje“ nuotr. / Lietuviai raginami pasinerti į malonią nostalgiją

Naujausia „Keliauk Lietuvoje“ kampanija „Atrask tai, kas sava“ iliustruojama vaizdais, kurie daugeliui primins vaikystės vasaras: grybavimą šile, lauko gėlių vainikus, pintus Joninių naktį, pasiplaukiojimą vandens dviračiais. Archyvinės nuotraukos, tapusios kampanijos vizualais, leis atsigręžti į seniai pamėgtas, nostalgiškas, išsiilgtas vietas ir sužadins norą dar kartą nerti į gimtos šalies tyrinėjimą.

Kad keliautojams nereikėtų sukti galvos ir bandyti patiems susirinkti informacijos iš daugelio skirtingų šaltinių, jau patikrintų kelionių po Lietuvą idėjos talpinamos specialioje interneto svetainėje, kuri bus pildoma visą vasarą.

„Keliauk Lietuvoje“ nuotr. / Lietuviai raginami pasinerti į malonią nostalgiją
„Keliauk Lietuvoje“ nuotr. / Lietuviai raginami pasinerti į malonią nostalgiją

Atnaujintas svetainės funkcionalumas keliautojams taip pat leis pasinaudoti patogiais filtravimo metodais, leidžiančiais atsirinkti kelionę būtent pagal savo poreikius ir pomėgius.

„Keliauk Lietuvoje“ nuotr. / Lietuviai raginami pasinerti į malonią nostalgiją
„Keliauk Lietuvoje“ nuotr. / Lietuviai raginami pasinerti į malonią nostalgiją

Visą vasarą vyksianti, pažinti Lietuvą skatinanti, kampanija bus įgyvendinama pasitelkiant integruotos komunikacijos priemones: skaitmeninę ir radijo reklamą, socialinius tinklus, įvairias interakcijas. Apie atostogų Lietuvoje įspūdžius sekėjams socialiniuose tinkluose taip pat pasakos ir populiarūs nuomonės formuotojai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius