Pora savo kūdikį jau nusivežė į 23 šalis: „Nusprendėme, kad turėsime šuniuką, bet aš pastojau“

Pora, kuri nuolat keliauja, mano, kad turi „labiausiai keliaujantį kūdikį pasaulyje“, nes savo 11 mėnesių sūnui jau parodė 23 šalis.
Šios poros 11 mėnesių sūnus gali būti daugiausiai keliaujantis kūdikis pasaulyje / @boredbabyabroad nuotr.

Atlasas Montgomery 2022 m. spalį kartu su savo tėvais 29 metų Becs Lewis ir 31 metų Willu Montgomery iš jo gimtosios Naujosios Zelandijos į nuotykius Europoje leidosi būdamas vos šešių savaičių, rašoma „Daily Mail“.

Dabar, būdamas 11 mėnesių, jis keliauja po Europą mikroautobusiuku kartu su tėvais, kol mama Becs, kilusi iš Roderamo, Pietų Jorkšyro (Anglija), yra motinystės atostogose.

Pirmoji stotelė buvo Singapūras, kur jie praleido tris dienas, o tada išskrido į Jungtinę Karalystę, kur Atlasas pirmą kartą susitiko su savo mamos šeimos nariais.

Vaikas, kuriam rugpjūčio pabaigoje sukaks vieneri, Šveicarijoje išmoko ropoti, Norvegijoje jam išdygo pirmasis dantukas, o Prancūzijoje pradėjo valgyti kietą maistą.

Šeima ką tik išvyko iš Švedijos ir šiuo metu keliauja atgal į Jungtinę Karalystę, kad parduotų savo mikroautobusą ir kitą mėnesį išskristų į galutinį kelionės tikslą – Graikiją.

Kai lapkričio pradžioje baigsis Becs motinystės atostogos, ji grįš į mažmeninės prekybos vadybininkės darbo vietą.

Becs sakė: „2016 m. išvykau keliauti į Naująją Zelandiją ir pradėjau dirbti, kad galėčiau ten apsigyventi. Sakiau, kad kai tai įvyks, grįšiu į kelionę po Europą. Paskui susipažinau su Willu.

Nusprendėme, kad turėsime šuniuką, bet aš pastojau, ir viskas susiklostė kitaip. Man niekada neatėjo į galvą, kad galima keliauti su kūdikiu. Tai atrodė taip nerealu, bet tai nėra taip sunku. Tai buvo nuostabu – matai kiekvieną jo augimo akimirką. Puiku, kad galime keliauti tik trise“.

Becs 2022 m. rugpjūčio 31 d. 23.28 val. Inverkargilio ligoninėje, Inverkargilyje, Naujojoje Zelandijoje, pagimdė Atlasą.

Nusprendėme, kad turėsime šuniuką, bet aš pastojau.

Abu tėvai sunkiai dirbo taupydami lėšas, kad galėtų išlaikyti šeimą kelionėse, kai sužinojo, kad Becs laukiasi.

Jam gimus, Willas pasiėmė atostogas iš darbovietės, kurioje dirbo mažmeninės prekybos vadybininku

Jie nutraukė nuomojamo būsto nuomos sutartį ir pardavė visus savo daiktus, išskyrus penkias dėžes, kurios dabar stovi Willo tėvų garaže.

Pirmasis sustojimas po šešių savaičių buvo Singapūras, kad Atlasas galėtų praleisti šiek tiek laiko su ten gyvenančiu 38 metų dėde – Willo broliu – Fraseriu Montgomery.

Tada pora nuvyko į Česterfildą Jungtinėje Karalystėje, kur už 11 tūkst. svarų sterlingų nusipirko „Fiat Ducato“, o netoliese, Roderame, apsistojo pas Becs tėtį.

Becs sakė, kad tai buvo neįprasta stotelė tipiškoje turistų kelionėje, tačiau tai buvo pirmas kartas, kai jos šeima susipažino su kūdikiu Atlasu – todėl tai tapo viena įsimintiniausių jų stotelių.

Iš čia jie keliavo po Prancūziją, Vokietiją, Liuksemburgą, Belgiją ir ką tik baigė kelionę Švedijoje, kad grįžtų į Jungtinę Karalystę.

Pagal vizų sąlygas jie kas tris mėnesius turi grįžti į Jungtinę Karalystę, o po to išskristi atgal ir tęsti pradėtą darbą.

Kitos jų nuotykių metu aplankytos šalys: Italija, San Marinas, Šveicarija, Lichtenšteinas, Slovėnija, Kroatija, Austrija, Čekija, Danija ir Norvegija.

Savo autobusiuke Becs ir Willas miega virš kabinos esančioje lovoje, o Atlasas – kelioninėje palapinėje su čiužiniu viduje, kuri dieną susilanksto.

Becs sakė: „Kol kas nesusidūrėme su jokiais didesniais iššūkiais. Buvo keletas problemų dėl Atlaso skiepų, nes jis buvo toks mažas. Pirmieji skiepai jam buvo atlikti Naujojoje Zelandijoje, paskui juos turėjome perkelti į Angliją.

Keliaudami jie nedirba, todėl naudojasi pinigais, kuriuos susitaupė prieš išvykdami į kelionę.

Apskritai keliauti gali būti gana sudėtinga. Esu keliavusi atskirai ir dabar kaip šeima. Tai puiku, bet tai buvo kitokia patirtis. Dabar daug daugiau galvoju apie saugumą. Kelionių tempas daug lėtesnis nei tada, kai man buvo 18 metų“.

Pirmuosius 6 mėnesius po Atlaso gimimo Becs gaudavo įstatymu numatytą motinystės išmoką, kurią jie taupė ir naudojo degalams, kad kelionių metu galėtų pasipildyti savo mikroautobusą, tačiau dabar ji yra neapmokamose atostogose.

Keliaudami jie nedirba, todėl naudojasi pinigais, kuriuos susitaupė prieš išvykdami į kelionę, ir nusprendžia gyventi pigiai, kad tilptų savo biudžete.

Kiekvienoje stotelėje maistui jie išleidžia apie 3 svarus sterlingų per dieną, išskyrus tai, kad kiekvienoje vietovėje jie eina vieną kartą pavalgyti ir paragauti vietinės virtuvės patiekalų.

Becs pridūrė: „Kiekvienoje vietovėje pavalgome tik po vieną kartą, išskyrus Italiją, kur šiek tiek pamišome dėl nuostabaus maisto!“

Ji prisipažino, kad jos šeima labai skeptiškai žiūrėjo į jų kelionę po Europą su kūdikiu.

Becs teigė, kad dėl to jie ėmė abejoti savimi ir galvoti, ar nesielgia savanaudiškai, tačiau nusprendė ryžtis.

Ji sakė: „Dažnai skambėjo žodis beprotė. Mums pasisekė, kad mūsų šeimos mus palaikė, bet jie buvo skeptiški. Niekas nebuvo grubus, bet dėl komentarų, tokių kaip „tu drąsesnė už mane“, vos neatšaukėme kelionės.

Visada reikia daryti tai, kas geriausia jūsų šeimai, nepaisant žmonių patirties.

Pastaruoju metu sulaukėme daug komentarų, kuriuose sakoma, kaip Atlasui pasisekė, kad jis turi tokią patirtį. Tai įrodo, kad visada reikia daryti tai, kas geriausia jūsų šeimai, nepaisant žmonių patirties“.

Becs savo „Instagram“ puslapį – @boredbabyabroad – naudoja kaip dienoraštį, kurį Atlasui rodys, kai jis bus didelis, pripažindama, kad tai „nuotykis, kurio jis niekada nepamirš“.

Ji sakė: „Liuksemburgas buvo staigmena, nes mes neturėjome ten vykti, bet važiuodami pro jį nusprendėme sustoti ir praleidome ten savaitę.

Mums patiko Italija dėl jos kultūros ir istorijos, o Prancūzijos Alpės buvo neįtikėtinos.

Tačiau, kaip tipiška britė, ji pasigenda „geros žuvies su bulvytėmis“, nes užsienyje tai daroma kitaip.

Ironiška, kad, nepaisant to, jog jie yra iš Jungtinės Karalystės, didžiausias iššūkis jų didžiulėje kelionėje po Europą buvo oras.

Becs sakė: „Buvo atvejis, kai sugedo mūsų dyzelinis šildytuvas. Turėjome Atlasą taip stipriai apvynioti, kad jam per naktį būtų pakankamai šilta“.

Nepaisydami sunkumų, jie sugebėjo įrodyti, kad galima sėkmingai keliauti su kūdikiu ant rankų, o anksčiau skeptiškai nusiteikę žmonės atsiėmė savo žodžius.

Becs aiškino: „Aš tikrai didžiuojuosi mumis – gauti žinutes, kuriose rašoma: „Aš suvalgysiu savo žodžius, jums pavyko“, yra nuostabu. Vienas didžiausių iššūkių buvo nerimauti, ką pagalvos kiti žmonės. Nedarėme nieko, kad įrodytume, bet didžiuojamės, kad parodėme, jog tai įmanoma.

Tai buvo nuostabi kelionė – matosi, kad jis taip puikiai vystosi. Norvegijoje jam išdygo dantys, Šveicarijoje jis išmoko ropoti – puiku, kad tai galime daryti visi trys.

Atlasas iki šiol aplankė 23 šalis, o kol baigsime, jų bus 25. Toliau grįžtame į Angliją, o tada vyksime į Graikiją. Jam bus įdomu, kai užaugęs pamatys, ką įdomaus nuveikė“.

Becs sakė, kad mėgstamiausia jų aplankyta šalis buvo Liuksemburgas, nes ten įrengti pėsčiųjų takai.