Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Socialinio eksperimento dalyviai: „Jei kažkas įvyktų kelyje, viskuo turėtume pasirūpinti patys“

Trys avantiūristai – lietuviai Mindaugas Statkus, Žydrė Dargužytė ir jiems padedantis latvis Timuras Mjagkij jau keturios dienos kelyje. Iki kelionės jo nepažinojo nė vienas iš lietuvių. Trijulė dalyvauja savotiškame eksperimente – savarankiškai gabena jachtą iš Nyderlandų į Maltą. Pasiekę Italiją jie ėmėsi ypatingų atsargumo priemonių, nes patirtis rodo, jog pietinė šalies dalis keliautojams su brangiais kroviniais nėra saugi.
Kelionės akimirka
Kelionės akimirka / Asmeninio albumo nuotr.
Temos: 3 Laivas Malta Jachta

Istorijos pradžią rasite čia. Sekti jų kelionę galima socialiniame tinkle „Facebook“.

Pasiekę Italiją socialinio eksperimento „Mes nugabensime laivą į Maltą“ dalyviai jau puikiai suvokia, kad perskrosti Europą su vertingu kroviniu trise, gali būti pavojinga, tad patys prisiima visą riziką. 

Asmeninio albumo nuotr./Pirmą kartą sutiktas latvis keliomes dienoms taps vienu svarbiausių eksperimento dalyvių
Asmeninio albumo nuotr./MIndaugas, Žydrė ir Timuras kelionės pradžioje.

Su tris  tonas sveriančia dviaše priekaba, kurioje jachta, važiuoti nuo Olandijos iki Maltos nėra tas pats, kas keliauti su mažyčiu lagaminėliu.  Tačiau kol kas kelionė sekasi puikiai – iki pabaigos liko visai nedaug. Vis dėlto artėjantis etapas – pats sudėtingiausias. Ir ne tik dėl to, kad didžiąją likusios kelionės dalį teks įveikti vandeniu. 

Italijoje, o ypač pietinėje jos dalyje, neretai apvagiami keliautojai.

„Jei kažkas įvyktų kelyje, viskuo turėsime pasirūpinti patys. Žinant tai, kad Italijoje pasitaiko atvejų, kai yra užpuolamos transporto priemonės, grobiami ir dažnai sugadinami kroviniai, tikrai nėra ramu. Sustoję poilsio vietoje, visada surakiname priekabą su autobusiuku, naudodami grandinę ir spyną.

Autobusiuke turime ir šaltųjų ginklų – golfo lazdą, montiruotę ir kuvaldą. Jų prireikėtų, jei tektų Italijos pietuose kovoti dėl krovinio“, – neslėpė laivo savininkas Mindaugas Statkus. 

Keliautojus pradžiugino jau kelionės metu gautas pasiūlymas: viena draudimo brokerių bendrovė pasiūlė apdrausti laivą. Prieš kelionę nė viena iš Lietuvoje veikiančių draudimo įmonių to daryti nepanoro.

Autobusiuke turime ir šaltųjų ginklų – golfo lazdą, montiruotę ir kuvaldą. Jų prireikėtų, jei tektų Italijos pietuose kovoti dėl krovinio.

Eksperimento dalyvė Žydrė Dargužytė sako, jog Italijos pietuose ne kartą yra susidūrusi su ekstremaliomis situacijomis kelyje.

Prieš keletą metų netoli Neapolio ji, vairuodama lengvąjį automobilį, buvo sekama, vėliau priverstinai sustabdyta nevietinių tamsiaodžių pietiečių ir provokuota pirkti neaiškius dalykus.

„Gerai, kad viskas tuomet baigėsi gerai, nes puikiai kalbėjau itališkai ir pavyko susitarti. Šįkart judėdami su kroviniu, būsime labai atidūs, akylai rinksimės sustojimo vietas ir nepaliksime laivo be priežiūros. Galbūt netgi teks paeiliui budėti naktį, kad būtume garantuoti, jog kitą rytą galėsime tęsti kelionę toliau“, – sakė mergina.

VIDEO: Savarankiškai laivą iš Nyderlandų į Maltą gabenantys lietuviai nakvojo netoli Florencijos

Didžiausias fizinis krūvis tenka trečiajam projekto dalyviui autobusiuko vairuotojui Timurui – jis turi profesionaliai išvengti netikėtų situacijų kelyje ir daryti viską, kad krovinys pasiektų kelionės tikslą saugiai ir laiku.

„Kadangi pirmą kartą gyvenime vežu krovinį Italijos teritorija, išties susiduriu su nemažai iššūkių. Tenka stebėti šios šalies eismo dalyvių vairavimo ypatumus ir greitai priimti racionalius sprendimus, kaip geriau pasielgti: nuspręsti, kur ir kada sustoti, kokį maršrutą pasirinkti“, – pasakojo Timuras.

Šeštadienį, gegužės 23-ąją, vėlai vakare, keliautojai su kroviniu turėtų pasiekti Neapolį. Iš čia prasidės jų kelionė vandeniu. Galutinį tikslą – Maltą – trijulė ketina pasiekti pirmadienį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius