Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Viena slapčiausių pasaulyje oro linijų bendrovių: kodėl jos lėktuvai išnyksta iš radarų?

„Ryanair“, „EasyJet“ ir „British Airways“ – vienos populiariausių oro linijų bendrovių, kuriomis naudojasi britai, vykstantys pelnytų atostogų į užsienį. Tačiau yra viena oro linijų bendrovė, apie kurią tikriausiai nesate girdėję – ji garsėja kaip viena iš slapčiausių pasaulyje, rašoma „The Sun“.
„Janet Airlines“ orlaivis
„Janet Airlines“ orlaivis / Shutterstock nuotr.

Ji žinomas kaip „Janet Airlines“, kuri, kaip spėjama, reiškia „Joint Air Network for Employee Transportation“ (Jungtinis oro susisiekimo tinklas darbuotojams).

Su šia oro linijų bendrove daugiausiai skraido vyriausybės darbuotojai arba kariuomenės keleiviai.

Pilotai ir keleivių salono įgulos nariai turi turėti „visiškai slaptą vyriausybinio saugumo leidimą“.

Deja, paprastiems keleiviams į lėktuvą patekti draudžiama, o lėktuve niekas negali atskleisti, kur skrenda ir ką dirba.

Nors kelionės kryptys yra įslaptintos, bendrovė žinoma dėl to, kad keliauja tarp Las Vegaso ir „Area 51“ (51 zona) Nevadoje, kur yra vienas ilgiausių pasaulyje oro uosto ruožų, siekiantis 12 000 pėdų (apie 3700 metrų).

Kalbama, kad šioje slaptoje bazėje yra „sudužusių nežemiškų erdvėlaivių“ ir ateivių gyvybės formų.

JAV karinės oro pajėgos 51-ąją zoną įsigijo 1955 m., nors CŽV ją pripažino tik 2013 m., 2005 m. gavusi informacijos prašymą.

Shutterstock nuotr. / „Area 51“ (51 zona), JAV
Shutterstock nuotr. / „Area 51“ (51 zona), JAV

Tačiau nesitikėkite, kad oro uoste esančiose lentelėse pamatysite šios bendrovė skrydžius.

Skrydžiai vykdomi iš slapto Auksinės pakrantės terminalo Harry Reido tarptautiniame oro uoste, kurį saugo ginkluoti kareiviai.

Keleiviai gali stebėti skrydžius, kai jie pakyla, tačiau prieš nusileidimą jie išnyksta iš radarų.

Pilotai ir keleivių salono įgulos nariai turi turėti „visiškai slaptą vyriausybinio saugumo leidimą“.

Nuotraukose matyti nepažymėti „Boeing 737“ lėktuvai, kurie yra balti su raudona juosta per vidurį.

Vienas asmuo „Reddit“ rašė: „Gyvenau Hendersone ir nuolat stebėjau, kaip jie atskrenda. Jie beveik visada nusileisdavo 01L-19R, nepriklausomai nuo vėjo, kad iškart riedėtų į savo terminalą, kuris yra atskiras nuo pagrindinio terminalo.

Labiausiai man patiko tai, kad išskrisdami jie pasisuka apie 30 laipsnių kampu skrisdami 500–1000 pėdų (152–304 metrų) aukštyje virš žemės. Kiekvieną kartą tai atrodo visiškai beprotiškai“.

Šios oro linijų bendrovės lėktuvai taip pat skraido į Tonopos bandymų poligoną, kuriame yra daugybė slaptų orlaivių ir dronų.

Kiti maršrutai – iš Las Vegaso į Karinių jūrų pajėgų oro ginklų stotį „China Lake“, JAV oro pajėgų gamybinių skrydžų bandymų bazę ir Wright-Pattersono oro pajėgų bazę.

Shutterstock nuotr. / „Janet Airlines“ orlaivis
Shutterstock nuotr. / „Janet Airlines“ orlaivis

JAV oro pajėgos šiuo metu ieško naujo rangovo, kuris eksploatuotų jų orlaivius.

Šiuo metu lėktuvų parke yra šeši „Boeing 737-66N“, kuriuos anksčiau naudojo „Air China“, taip pat penki dviejų variklių „Beechcraft“ turbosraigtiniai lėktuvai.

Dar 2018 m. „Janet Airlines“ rinkosi naujus pilotus. Darbo skelbime buvo reikalaujama, kad šias pareigas užimtų 3000 valandų darbo patirtį turintis pilotas, turintis „leidimą dirbti su aukščiausio lygio slaptumo pažyma“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos