Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 04 14

Vilniuje prasidėjo dizainerių „Pavasario Pop Up“

Kultūros bare „Kablys“ šiandien startavo lietuvių dizainerių „Pavasario Pop Up“. Renginys, tradiciškai suburiantis aktualiausius ir stipriausius lietuviško dizaino ženklus, sostinėje šurmuliuos visą savaitgalį. „Pavasario Pop Up“ metu, išskirtinę kokybę reprezentuojantys kūrėjai siūlo ne tik atsinaujinti, bet ir turiningai praleisti savaitgalį. Renginyje dizaino ženklai pristato naujausias kolekcijas, kviečia aplankyti „sample sale“ erdvę bei interaktyviai dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse.
„Pavasario Pop Up“
„Pavasario Pop Up“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Kokybišką dizainą bei unikalumą vertinančius žmones „Pavasario Pop Up“ organizatoriai kviečia į atsinaujinimą žvelgti plačiau ir savaitgalį siūlo praleisti ieškant naujų asmeninių atradimų bei dalyvaujant interaktyviose veiklose, teigiama pranešime žiniasklaidai.

„Kartu su dizaineriais, „Pavasario Pop Up“ metu Vilniuje, norime pasiūlyti koncentruotis ne tik į garderobo atnaujinimą, bet ir į skonių, kvapų pažinimą bei naujų veiklų atradimą.

Dizaino ženklai lankytojus kviečia į kūrybines dirbtuves ir veiklas, kurių metų žmonės gali patys kurti savo puokštes, žvakes ar pagal tvarios mados principus modeliuoti drabužius. Renginio metu galima pasidaryti ir išskirtinį manikiūrą, o mamytės su vaikais taip pat atranda malonios veiklos“, – teigia viena iš renginio organizatorių Erika Paulauskė.

„Kablyje“ šurmuliuojantis „Pavasario Pop Up“ išsiskiria sukuriama atmosfera. Lankytojai iš arčiau susipažįsta su lietuvių kūrėjų darbais bei užmezga dialogą. Renginio metu taip pat vyksta ir lietuvių dizainerių „sample sale“.

„Vilniaus „Pavasario Pop Up“ metu norėtumėme, kad lietuviai vis labiau pažintų kokybiškus ir unikalius savo šalies dizaino ženklus. „Pop Up“ erdvė tam puikiai tinka, nes renginyje tvyro pozityvi atmosfera, kurios metu tiesiog gali gerti kavą ir šnekučiuotis su kūrėjais.

Taip pat dizaineriai kviečia ir į „sample sale“ erdvę, kurioje už patrauklias kainas siūlo įsigyti vienetinių darbų, ankstesnių kolekcijų kūrinių bei niekur nematyto dizaino prototipų“, – pasakoja renginio organizatorė Ieva Marija Andrulytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius