Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Klasika jai tinka: Edita Vilkevičiūtė antrą sezoną iš eilės reklamuoja „Bally“

Šveicarų kompanija „Bally“, garsėjanti kaip kokybiškų, laikui nepavaldžių odinių rūbų, aksesuarų bei avalynės gamintoja, antrą sezoną iš eilės savo kolekcijos reklaminiu veidu pasirinko žymiausią iš Lietuvos kilusį modelį Editą Vilkevičiūtę.
Edita Vilkevičiūtė „Bally“ reklaminėje kampanijoje
Edita Vilkevičiūtė „Bally“ reklaminėje kampanijoje / „Bally“/Alasdair McLellan nuotr.

Neseniai pasirodė Londone kurta „Bally“ 2016 m. pavasario-vasaros kolekcijos reklaminė kampanija, kurios nuotraukoms pozavo žymioji lietuvė. 

„Bally“ gaminius galima vadinti tikra klasika – nors šarmo jiems suteikia modernios detalės, daiktai ir rūbai nėra agresyvūs ir provokuojantys. Todėl ir nuotraukų scenografija kiek nostalgiška, kupina šiltų tonų – E.Vilkevičiūtė pozuoja šalia senovinio automobilio, raudonų plytų sienos ar spalvingos vitrinos fone.

„Bally“/Alasdair McLellan nuotr./Edita Vilkevičiūtė „Bally“ reklaminėje kampanijoje
„Bally“/Alasdair McLellan nuotr./Edita Vilkevičiūtė „Bally“ reklaminėje kampanijoje

Modelį puošia saikingas makiažas, palaidų plaukų šukuosena, o jos pozos rodosi natūralios ir kasdienės. Tokiose ramiose, rodosi, pavasario saulės nušviestose nuotraukose puikiai atsiskleidžia modelio dėvimi rūbai bei aksesuarai – zomšos sijonas ir kostiumėlis, mažytis odos švarkelis, rankose laikomos rankinės, atviros basutės, sagtimis puošti bateliai ar masyvūs veidą dengiantys akiniai.  

Reklaminės kampanijos meno vadovu tapo Franckas Durandas, su Edita ir „Bally“ taip pat dirbantis antrą sezoną iš eilės, nuotraukų autorius – mados fotografas Alasdairas McLellanas.

„Bally“/Alasdair McLellan nuotr./Edita Vilkevičiūtė „Bally“ reklaminėje kampanijoje
„Bally“/Alasdair McLellan nuotr./Edita Vilkevičiūtė „Bally“ reklaminėje kampanijoje
„Bally“/Alasdair McLellan nuotr./Edita Vilkevičiūtė „Bally“ reklaminėje kampanijoje

Kompanija „Bally“ gyvuoja daugiau kaip 100 metų, pirmiausia ji išgarsėjo kaip avalynės gamintoja, o vėliau ėmėsi ir rankinių kūrimo. Teigiama, jog vienas rankinės modelis buvo sukurtas specialiai aktorei Gretai Garbo, labai mėgusiai šį prekės ženklą.

„Bally“/Alasdair McLellan nuotr./Edita Vilkevičiūtė „Bally“ reklaminėje kampanijoje
„Bally“/Alasdair McLellan nuotr./Edita Vilkevičiūtė „Bally“ reklaminėje kampanijoje

Kad klasikiniai, permainingiems mados vėjams nepavaldūs aksesuarai modeliui iš Lietuvos labiausiai prie širdies, galima įsitikinti ne tik žvelgiant į naujausias reklamines nuotraukas – praėjusių metų pabaigoje E.Vilkevičiūtė pristatė kartu su lietuvių prekės ženklu „Sirena“ kurtą odos aksesuarų liniją, kuriai taip pat labiausiai tinka epitetai „ilgaamžiai“ ir „klasikiniai“. 

Gretos Skaraitienės/15min.lt nuotr./ Edita Vilkevičiūtė ir Irena Serapinienė
Gretos Skaraitienės/15min.lt nuotr./ Edita Vilkevičiūtė ir Irena Serapinienė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius