Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Lietuvės dizainerės kolekcijai – tarptautinio konkurso bronza

Lietuvos dizainas dar kartą buvo pastebėtas ir įvertintas pasaulyje – drabužių dizainerė Kristina Sviderskaitė pristatė savo kūrybą tarptautiniame konkurse „A'Design Award“ ir buvo apdovanota bronzos laimėjimu. „A'Design Award“ bronza – tai prestižinis apdovanojimas, įteikiamas tik 10 proc. geriausių pavyzdinio dizaino kūrinių.
Kolekcijos „BlueBlackPurpleShine“ modeliai
Kolekcijos „BlueBlackPurpleShine“ modeliai / Nerijaus Kuzmicko nuotr.
Temos: 2 Drabužiai Mada

Jaunosios dizainerės kurta kolekcija „BlueBlackPurpleShine“ tapo viena iš laimėtojų „Fashion, Apparel and Garment Design“ kategorijoje. Tai pirmasis Lietuvos dizainerio laimėjimas būtent mados dizaino kategorijoje šiame konkurse. Laimėjusi kolekcija buvo atrinkta beveik iš 8 tūkstančių pateiktų dizaino objektų, o didžiuliame konkurse varžėsi net 180 tautybių atstovai.

„A'Design Award“ apdovanojimų tikslas – atkreipti dėmesį į geriausius, aukščiausios kokybės dizaino projektus ir dizaino koncepcijas visame pasaulyje. Pagrindinis konkurso siekis – leisti visam pasauliui sužinoti apie puikiausius dizaino pavydžius.

Asmeninio albumo nuotr./Kristina Sviderskaitė
Asmeninio albumo nuotr./Kristina Sviderskaitė

Kuo gi tokioje masėje išsiskyrė lietuvių dizainerės darbas? Dizainerė K.Sviderskaitė apie prestižinį apdovanojimą gavusios kolekcijos idėją kalba taip: „Transformacija yra šios kolekcijos koncepto ašis. Idėja sukasi apie skirtingas mūsų asmenybės puses. Kiekvienas žmogiškas sutvėrimas jas turi ir šios pusės, pasirodo, reiškiasi skirtingose gyvenimo situacijose. Savo kūryboje ieškau atsakymų, kokiu būdu individas ir jo vidinis pasaulis yra susiję su išore, arba kitaip – visuomene. Šioje kolekcijoje man buvo svarbu atskleisti tą asmenybės keitimąsi ir prisitaikymą visuomenėje. Būtent todėl visi kolekcijos drabužiai yra transformuojami – dėvėjimo galimybės keičiasi pagal nuotaiką, situaciją, aplinkybes. Taip kartu sukuriamas atsakingas vartojimas ir išraiškos galimybės žmogui. Pats kolekcijos pavadinimas „BlueBlackPurpleShine“ ne tik nurodo kolekcijoje naudotas spalvas bei faktūras, bet ir koduoja idėją. Blue ( angl. mėlyna) – žmogaus vidinio pasaulio gilumas, black (angl. juoda) – tamsiausios asmenybės pusės, purple (angl. purpurinė) – tai, kas šviesiausia žmoguje, shine (angl. blizgesys) – žmogaus išraiškos ir „kaukės“ visuomenėje.“

Nerijaus Kuzmicko nuotr./Kolekcijos „BlueBlackPurpleShine“ modeliai
Nerijaus Kuzmicko nuotr./Kolekcijos „BlueBlackPurpleShine“ modeliai

Prie kolekcijos „BlueBlackPurpleShine“ galutinio įgyvendinimo prisidėjo fotografas Nerijus Kuzmickas, makiažo meistrė Kristina Raulinaitytė, modeliai – Urtė Jasenkaitė ir Teklė Jasenkaitė.

Dizainerė Kristina taip pat pasakoja, kaip pateko į tarptautinį konkursą: „Kurdama šią kolekciją tikrai neturėjau minčių apie dalyvavimą konkurse. Tiesiog sukėliau savo darbus į mados dizainerių platformą internete ir jau po kelių dienų gavau specialų kvietimą iš konkurso organizatorių. Kadangi pernelyg daug nesitikėjau, laimėjimas, žinoma, dar labiau džiugina. Smagu, jog nedidelės šalies atstovai kuria tikrai gerą dizainą pasauliniu mastu ir aš esu viena iš jų. Iš tikrųjų apdovanojimas labai įkvepia ir skatina imtis didesnių darbų.“

Nerijaus Kuzmicko nuotr./Kolekcijos „BlueBlackPurpleShine“ modeliai
Nerijaus Kuzmicko nuotr./Kolekcijos „BlueBlackPurpleShine“ modeliai

„A'DesignAward“ nugalėtojai mėgaujasi ne tik tarptautinės žiniasklaidos dėmesiu, bet ir yra įtraukiami į Pasaulinį valstybių dizaino reitingą (worlddesignrankings.com) bei Dizaino klasifikacijos platformą (designclassifications.com). Apdovanoti kūriniai kartu su geriausiais visų kategorijų dizaino projektais iš viso pasaulio taip pat publikuojami DesignMag.org.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius