Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Norite apsipirkti žinomų mados ženklų parduotuvėse? Tam visai nebūtina išvykti iš Lietuvos

Jei atostogas planavote išnaudoti apsipirkdami madų sostinėje Paryžiuje, parduotuvėms skirtą laiką verčiau atiduokite Luvrui. Juk viską, dėl ko raibsta akys ir pakerta kojas, galite rasti čia pat, neišvykę iš Vilniaus. Tereikia žinoti, kur to ieškoti. Viena iš vietų, kurią tiesiog būtina aplankyti besidomintiems mada ir norintiems su ja žengti koja kojon – Ogmios mieste įsikūrusi „GEDIMINO 22 išparduotuvė“, kurioje rasite net 13 skirtingų mados ženklų. Šiandien pristatysime tris iš jų – vokiškuosius „MARC CAIN“, „DRYKORN“ ir „GERRY WEBER“ bei jo aprangos linijas „TAIFUN“, „SAMOON by GERRY WEBER“.
GERRY WEBER drabužiai
GERRY WEBER drabužiai / Partnerio nuotr.

Skirtingi esame ne tik mes, mūsų skoniai, bet ir prekių ženklai. Kiekvienas jų turi savo tikslinę grupę, ypatingą braižą ir stilių. Drabužių salone „GEDIMINO 22 išparduotuvė“ pristatomi ženklai yra vienijami nepriekaištingo dizaino ir kokybės, tačiau pabrėžia skirtingus moteriškumo ir moters grožio aspektus, tad kiekvieno jų kolekcijose atrasite tai, kas tinka būtent jums.

Partnerio nuotr./SAMOON drabužiai
Partnerio nuotr./SAMOON drabužiai

MARC CAIN

„MARC CAIN“ deklaruoja meilę moteriai – dievinančiai moteriškumą ir nepaliaujamai išreiškiančiai tai savo aprangos stiliumi, savimi pasitikinčiai, atvirai ir šiuo momentu gyvenančiai dama. Drabužiai jai – ne tik estetinį pasitenkinimą suteikiantis objektas, tačiau ir pareiškimas, natūrali savojo „aš“ raiška. Kiekviena mados ženklo kolekcija – tai bandymas suderinti nesuderinama. Čia estetika ir menas apjungiamas su praktiškumu, o natūralumas tampa fonu inovatyviam požiūriui bei išskirtinumui.

Beveik pusę amžiaus gyvuojantis „MARC CAIN“ prekės ženklas deklaruoja išskirtinį požiūrį į gamybinius procesus. Aukšti drabužių dizaino standartai, audinių kokybė ir naujausios siuvimo technologijos leidžia kurti gaminius, kurių ypatumais, tokiais kaip mezginiai be siūlių, preciziški drabužių užbaigimai ir unikalūs audinių raštai, žavėsimės dar ilgus metus.

GERRY WEBER, TAIFUN, SAMOON by GERRY WEBER

„GERRY WEBER“ – vardas suformavęs mados pasaulį. Elegantiški, tačiau kasdieniški, modernūs, tačiau tinkantys bet kokio amžiaus moteriai, šio mados ženklo drabužiai užkariavo viso pasaulio dailiosios lyties atstovių širdis. Ypatingu dėmesiu audinių kokybei bei patogiems, nevaržantiems drabužių kirpimams „GERRY WEBER“ deklaruoja mados kitoniškumą, teigdamas, jog ši turi tarnauti moterims, o ne atvirkščiai.

„GERRY WEBER“ kuria ryškiai, pasitikėjimu savimi spinduliuojančiai ir energingai moteriai, kuriai svarbu ne tik elegancija, tačiau ir patogumas bei galimybė drabužius dėvėti taip, kaip norisi tądien. Šio mados ženklo kolekcijų drabužiai savo spalvomis ir kirpimais dera tarpusavyje bei garantuoja kūrybos laisvę ieškant savojo derinio. Ženklo ambasadorė – ikoniškasis 90-ųjų supermodelis Eva Herzigova.

Liniją „TAIFUN“ tropinio ciklono vardu gamintojai pavadino neatsitiktinai. Ji sukurta drąsiai ir ambicingai moteriai, besibraunančiai per dangoraižių džiungles ir kopiančiai į karjeros aukštumas. Visi linijos drabužiai atitinka naujausias mados tendencijas, tačiau idealiai tinka bet kokiai oficialiai progai. „TAIFUN“ moteris iš prigimties stilinga – vaizduotė visada jai pakužda originalų sprendimą.

Partnerio nuotr./TAIFUN drabužiai
Partnerio nuotr./TAIFUN drabužiai

Tuo tarpu „SAMOON by GERRY WEBER“ deklaruoja meilę visiems dydžiams bei formoms ir skatina pamilti savo kūną tokį, koks jis yra. Šios linijos išskirtinumas – plati dydžių skalė (42–50) ir patogūs, kasdieniški drabužiai. „SAMOON by GERRY WEBER“ moteris – stipri ir nebijanti eksperimentuoti. Ji renkasi drabužius, kurie nevaržo judesių, tačiau subtiliai pabrėžia moteriškus kūno linkius. Mados tendencijos šiai dailiosios lyties atstovei – ne diktatūra, o gairės, padedančios susikurti unikalų stilių.

DRYKORN

Vos per kelis sezonus išaugęs iki vieno žinomiausių tarptautinių mados ženklų, „DRYKORN“ yra nepriklausomų ir savimi pasitikinčių individualistų etalonas. Jo kuriamos kolekcijos nėra tik drabužiai – tai nuoseklūs ir stulbinantys mados pareiškimai, papildomi kosmopolitišku bei progresyviu ženklo įvaizdžiu.

Atidžiai parinktos detalės, aukštos kokybės gamybiniai procesai, aiškios linijos ir prabangios medžiagos, tačiau viso to apsuptyje dešimtmetis po dešimtmečio išlaikomas „DRYKORN“ individualumas ir braižas – šio mados ženklo kolekcijos kasmet stebina savo originalumu net išrankiausius mados gerbėjus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius