Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pavargote nuo sudėtingos odos priežiūros? Kosmetikos naujiena Lietuvoje žada grožį be įtampos

Šiais laikais, kuomet kosmetikos pasiūla rinkoje tokia didelė, atrasti tai, kas pateisintų lūkesčius – sudėtinga. Paradoksalu, tačiau, rodos, kuo daugiau pasiūlos, tuo labiau sukasi galva. Grožis be įtampos arba kitaip – veiksminga tai, kas paprasta: su tokiu mąstymu ir ideologija rinką užkariauja gana naujas kosmetikos prekės ženklas, kurio pažadas jums toks ir yra: genialus paprastumas, sąžininga kaina, veiksmingas poveikis ir... jokios įtampos, tik sveika, daili oda!
Pavargote nuo sudėtingos odos priežiūros? Kosmetikos naujiena Lietuvoje žada grožį be įtampos
Pavargote nuo sudėtingos odos priežiūros? Kosmetikos naujiena Lietuvoje žada grožį be įtampos / „Pharma Oil“ nuotr.

Moterys visais laikais norėjo gražios, sveikos ir skaisčios odos. Nenuostabu, kad norime sau tik to, kas geriausia, kad odos priežiūros rutina būtų ir veiksminga, ir nesudėtinga. Rinkoje šiais laikais sukurta tiek prekinių ženklų, viliojančių dešimtimis skirtingų produktų, kad dažnai susiduriame su problema – kaip išsirinkti, kuo tikėti, kaip viską naudoti?..

Puiku, kad vis randasi tokių kosmetikos prekinių ženklų, kurie turi labai aiškius tikslus ir pažadus savo klientams: vienas tokių – prekinis ženklas „Pharma Oil“, kuris, tikėtina, jau patraukė jūsų akis parduotuvių lentynose, tačiau, jeigu vis dar nesiryžote išbandyti ir įsileisti jo į savo odos rutiną, papasakosime, kodėl jis vertas jūsų dėmesio.

„Pharma Oil“ nuotr./Pavargote nuo sudėtingos odos priežiūros? Kosmetikos naujiena Lietuvoje žada grožį be įtampos
„Pharma Oil“ nuotr./Pavargote nuo sudėtingos odos priežiūros? Kosmetikos naujiena Lietuvoje žada grožį be įtampos

Kai mažiau išties yra daugiau

Toks „Pharma Oil“, kurį matote šiandien, vystomas dar tik porą metų. Iš pirmo žvilgsnio, tai žaismingas, bet tuo pačiu ir veiksmingas prekės ženklas, kuris remiasi skinimalism (odos priežiūros minimalizmo) filosofija.

„Dar prieš kurdami jį, jau žinojome, ką norime pasiekti, – tarptautinėje rinkoje pastebimus odos priežiūros produktus. Daug kam kyla asociacijos, kad tai užsienio rinkos prekinis ženklas – tikriausiai todėl, kad kiekviename jo kūrybos etape glaudžiai bendradarbiavome su žinomais užsienio partneriais, jų indėlis į šį įvaizdį išties svarus. Tokią pastabą girdime ne pirmąkart ir tai visuomet priimame kaip komplimentą“, – pasakoja „Pharma Oil“ prekinio ženklo kūrėja Ieva Kavaliauskaitė.

Kokybiškos veido ir kūno priežiūros priemonės už sąžiningą kainą – tai „Pharma Oil“ vizitinė kortelė. Nuostabu, kad reikšmingas dėmesys kreipiamas į tai, kad kosmetikos sudėtis būtų gera, tačiau dėl to nereikėtų kaskart drastiškai paploninti piniginės.

I.Kavaliauskaitė pasakoja, kad kuriant produktus, remiamasi patikrintomis formulėmis bei ateities tendencijomis: „Mums labai svarbu, kad produktas būtų aktualus, madingas, kokybiškas ir, visų svarbiausia, veiksmingas. Visuomet stengiamės sudėtyje palikti tik tai, kas būtina. Taip pat atsisakėme kvapiklių ir sumažinome kitų potencialių dirgiklių kiekį. Mūsų linijos produktai tarpusavyje maišomi „mix-n-match“ principu. Tai reiškia, kad kiekvieną sezoną galima pridėti ar išimti iš savo krepšelio kažkurį produktą ir turėti visiškai naują odos priežiūros rutiną.“

Gaminant „Pharma Oil“ produktus naudojama daug veikliųjų medžiagų: vitaminas C, hialurono rūgštis, niacinamidas, AHA/BHA rūgštys, retinolis ir kt. Parenkamos veiksmingos šių ingredientų procentuotės taip, kad produktas išties veiktų, bet būtų saugus naudoti namuose.

„Pharma Oil“ nuotr./Pavargote nuo sudėtingos odos priežiūros? Kosmetikos naujiena Lietuvoje žada grožį be įtampos
„Pharma Oil“ nuotr./Pavargote nuo sudėtingos odos priežiūros? Kosmetikos naujiena Lietuvoje žada grožį be įtampos

„Grožio industrijoje aktyviai dalyvauju jau daugiau nei dešimtmetį. Nuolat keliauju ir stebiu, kas vyksta pasaulyje, kokios tendencijos dominuoja šiandien ir bus aktualios rytoj. Be abejo, daug bendrauju su industrijos profesionalais bei odos priežiūros entuziastais. Tai padeda dar geriau suprasti rinkos lūkesčius. O tuomet jau belieka įjungti fantaziją ir deleguoti darbus laboratorijoje“, – pasakoja pašnekovė.

Priklausomai nuo produkto sudėtingumo, kelias tarp idėjos ir galutinio rezultato trunka nuo vienerių iki pusantrų metų. Idėjos kuriamos Lietuvoje, tačiau gamybos partnerių dairomasi visame pasaulyje – tai padeda užtikrinti aukščiausią produktų kokybę bei pirkėjams patrauklią prekės kainą.

„Pharma Oil“ per trumpą laiką jau surinko būrį klientų Lietuvoje, tačiau neabejoja – ateityje laukia ir gerokai platesni vandenys. „Tikimės sužavėti Europą. Norime ir kitose šalyse suburti tokią lojalių gerbėjų bendruomenę, kokią turime Lietuvoje. Taip pat ketiname plėsti esamų produktų kategorijas bei pasiūlyti naujienas kitose“, – ambicingus planus dėsto I.Kavaliauskaitė.

Grožis be įtampos – misija įmanoma!

Šiuolaikiniame pasaulyje klesti grožio kultas – norima kuo ilgiau išlaikyti jaunystę, atrodyti ir jaustis puikiai kaip įmanoma ilgiau, tačiau negalime nepastebėti ir to, kad į madą vėl grįžta natūralumas, noras jaustis gerai nestoviniuojant prie veidrodžio pernelyg ilgai – juk ir gyvenimo tempas mūsų toks, kad rūpestis savimi – tarsi savotiška prabanga.

„Pharma Oil“ nuotr./Pavargote nuo sudėtingos odos priežiūros? Kosmetikos naujiena Lietuvoje žada grožį be įtampos
„Pharma Oil“ nuotr./Pavargote nuo sudėtingos odos priežiūros? Kosmetikos naujiena Lietuvoje žada grožį be įtampos

„Esu už natūralumą ir unikalumą. Mano nuomone, viskas prasideda nuo vidinės savijautos. Suradus balansą, galima pereiti prie odos priežiūros ir skirti dėmesį jai. Vadovaujuosi šūkiu, jog mažiau yra daugiau. Tiesa, prisipažinsiu, profesinės ligos simptomus turiu – nuolat testuojamų grožio priemonių savo vonios kambaryje turiu tikrai nemažai“, – šypteli Ieva.

Taigi kas yra tasai grožis be įtampos, kurį „Pharma Oil“ drąsiai žada savo klientams? I.Kavaliauskaitė svarsto, kad odos priežiūra ir visa kosmetikos kategorija kartais atrodo, o ir yra, pernelyg komplikuota. Parduotuvių lentynose – gausybė akį traukiančių pakuočių. Išsirinkti darosi sunku, tam reikia susirinkti nemažai informacijos.

„Graži ir sveika oda neturėtų tapti sunkia užduotimi. Kuriame minimalistinės išvaizdos veiksmingą asortimentą tam, kad pirkėjas nejaustų jokios įtampos rinkdamasis. Aš manau, kad keli suderinti veiksmingi produktai yra tai, ko reikia siekiantiems atskleisti savo natūralų grožį“, – įsitikinusi ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius