Po sėkmingo pokyčių starto – tolimesnis spurtas: „Outlet Park“ įsikūrusi „Adidas Outlet“ augina pardavimus

Vienas seniausių sostinės išparduotuvių centro „Outlet Park“ nuomininkų – „Adidas Outlet“ – prieš daugiau nei du mėnesius pirkėjus pasitiko ryškiais pokyčiais. Kone ikona sporto ir aktyvaus laisvalaikio pasaulyje tapęs gamintojas šiai savo vienintelei outlet parduotuvei Lietuvoje išaugino plotą, asortimentą, įgyvendino šiuolaikiškas inovacijas bei pakeitė interjerą. Tai, kad tokius pokyčius „Outlet Park“ lankytojai netruko įvertinti, rodo ne tik ypač pozityvūs pirkėjų atsiliepimai, bet ir jų srauto bei pardavimų ūgtelėjimas. Todėl sėkmingai po atnaujinimo startavęs „Adidas Outlet“ tęsia spurtą ir prognozuoja tolimesnį augimą.
Po sėkmingo pokyčių starto – tolimesnis spurtas: „Outlet Park“ įsikūrusi „Adidas Outlet“ augina pardavimus
Po sėkmingo pokyčių starto – tolimesnis spurtas: „Outlet Park“ įsikūrusi „Adidas Outlet“ augina pardavimus / „Ogmios“ nuotr.

Tapo sėkmės istorija

Praėjusius metus „Outlet Park“ įsikūrusi „Adidas Outlet“ užbaigė kardinaliai renovuota. Įgyvendinus pokyčius, parduotuvė pirkėjams buvo vėl atverta gerokai atnaujinta, pristatė naujausią prekės ženklo konceptą, lankytojus pasitiko su dar daugiau inovatyvių bei modernių skaitmeninių sprendimų.

Sporto ir aktyvaus gyvenimo mylėtojai po apsilankymo stebėjosi pasikeitusiomis, erdvesnėmis bei šviesesnėmis vitrinomis, lengvumu alsuojančiu šiuolaikišku interjeru. Bene mėgstamiausiai „Outlet Park“ išparduotuvei pakeisti ir ekspozicijos baldai, dabar sutalpinantys gerokai išaugusį asortimentą.

Dalis klientų netgi teigia – būtent dėl „Adidas Outlet“ atvažiuoja apsipirkti į Vilnių ir iš kitų miestų.

Todėl „Adidas Outlet“ patyrė tikrą renesansą. O apie tai kalbėdama „Outlet Park“ direktorė Vida Minkštimienė šypsosi – šie pokyčiai dabar įkvepia ne tik pirkėjus, bet ir kitus prekybininkus.

„Labai džiaugiamės, kai mūsų dideli ir ilgamečiai partneriai įgyvendina tokio lygio transformacijas. Šis virsmas – itin svarbus, ypač, kalbant apie tikriausiai pirkėjų mylimiausią „Outlet Park“ išparduotuvę. Svarbu ir tai, kad „Adidas Outlet“ tapo puikiu pavyzdžiu bei sėkmės istorija kitiems. Įkvėpti šios efektyvios konversijos, plėtrai ruošiasi ir kiti mūsų nuomininkai“, – sako V.Minkštimienė.

Tuo labai didžiuojasi ir „Adidas“ regiono vadovė Baltijos šalims Alina Buinovskaja. Anot jos, po rekonstrukcijos lankytojai noriai dalinasi itin pozityviu grįžtamuoju ryšiu. Pašnekovės teigimu, pirkėjai įvertino, kad parduotuvė atrodo gražiau, erdviau, išties stebisi pokyčiais.

„Dalis klientų netgi teigia – būtent dėl „Adidas Outlet“ atvažiuoja apsipirkti į Vilnių ir iš kitų miestų. Tai mums – tikrai labai malonu. Pastebime, kad klientai vis dar labai nustemba užsukę. Sako, iš pirmo žvilgsnio parduotuvė net neatrodo panaši į išparduotuvę. Dauguma prekių pateikiamos mažomis kolekcijų kapsulėmis, dera tarpusavyje. Galime pasiūlyti ir išties nemažai aksesuarų, taipogi – ne tik sporto treniruotėms ar bėgimui skirtų produktų, bet ir aktyvaus laisvalaikio, laisvo stiliaus madingų drabužių, avalynės. Pirkėjai džiaugiasi, nes šios prekės dar visiškai neseniai pardavinėtos visa kaina įprasto koncepto parduotuvėse“, – pasakoja A.Buinovskaja.

„Ogmios“ nuotr./Po sėkmingo pokyčių starto – tolimesnis spurtas: „Outlet Park“ įsikūrusi „Adidas Outlet“ augina pardavimus
„Ogmios“ nuotr./Po sėkmingo pokyčių starto – tolimesnis spurtas: „Outlet Park“ įsikūrusi „Adidas Outlet“ augina pardavimus

Bręsta naujienos

Paklausta, kokie „Adidas Outlet“ pokyčiai pasiteisino labiausiai, A. Buinovskaja pastebi – ryškiausias ir lengviausiai matomas yra atnaujintas parduotuvės interjeras. Jo konversija, pašnekovės teigimu, siekta padidinti pirkėjų pasitenkinimo jausmą ir patogumą apsiperkant. Be to, erdvesnės patalpos leidžia efektyviau eksponuoti prekes, kurios atrodo estetiškiau, yra pamatomos bei randamos lengviau.

„Taip pat savo produktus galime paprasčiau derinti tarpusavyje. O pirkėjams lengviau išsirinkti patinkančias prekes ir jas įsigyti. Verta paminėti, kad parduotuvės įėjimas buvo perkeltas į naują koridorių, dėl to daliai klientų kartais prireikia laiko rasti kelia iki mūsų. Tačiau tai – tik įpročių klausimas“, – teigia „Adidas“ regiono vadovės Baltijos šalims.

Reziumuodama ji priduria – pokyčių parduotuvei reikėjo kaip gryno oro. Mat ankstesnė išparduotuvė jau buvo senesnio koncepto, baldai ribojo prekių pateikimo galimybes, patalpos stokojo erdvės visiems klientų poreikiams.

„Maloni apsipirkimo patirtis ir pirkėjų lūkesčių atliepimas yra pagrindiniai mūsų prioritetai. O naujoji parduotuvė ir leidžia juos užtikrinti. Turime didesnį prekių pasirinkimą, patrauklias bei konkurencingas kainas, erdvias, patogias ir estetiškas patalpas, taip pat – be galo motyvuotą komandą. Todėl, džiaugdamiesi parduotuvės pokyčiais, jai prognozuojame vis augančius pardavimus“, – akcentuoja A.Buinovskaja.

Maloni apsipirkimo patirtis ir pirkėjų lūkesčių atliepimas yra pagrindiniai mūsų prioritetai.

Tokios sėkmės, anot V.Minkštimienės, jau tikisi ir kiti „Outlet Park“ nuomininkai. „Šios parduotuvės atnaujinimas tapo gera pradžia ir įkvėpimu dar vienam mūsų ankeriui. Jis panoro eiti koja kojon su „Adidas“, lygiuotis tik į aukščiausią lygą, atnaujinti parduotuves ir padidinti prekybinį plotą. Todėl „Outlet Park“ netrukus pristatys dar vieną džiugią naujieną pirkėjams. Jau šį pavasarį lankytojus nustebinsime puikiomis žiniomis – sekite informaciją ir viską sužinosite pirmieji“, – pažada „Outlet Park“ direktorė.

Atnaujintos „Adidas Outlet“ ieškokite „Outlet Park“, Verkių g. 31C, „Ogmios mieste“, Vilniuje. Parduotuvės darbo laikas: I-VII, nuo 10 iki 20 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Artėja LEA kvietimas įsigyti naujus šilumos siurblius su kompensacija
Reklama
„BITmarkets“ parodoje „Next Block Expo“ laimėjo apdovanojimą už geriausią klientų aptarnavimą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?