-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniuje – naujas vyriško stiliaus vardas: pirmieji įvertino kviestiniai svečiai

Vilniaus senamiestyje duris atvėrė nauja mados ženklo „BML“ stiliaus erdvė vyrams, kurioje siūloma aukščiausios kokybės apranga ir aksesuarai. Vakaro metu kviestiniai svečiai ne tik susipažino su ženklo naujienomis, diskutavo apie vyriškos mados tendencijas, bet ir turėjo progą pabendrauti su „BML“ partneriais – aukščiausios kokybės audinius gaminančio mados ženklo „Loro Piana“ atstovais.
BML
BML / V.Čygo nuotr.

Nuo 2009-ųjų gyvuojančio prekės ženklo ištakos siekia Vokietiją, o kuriamos sezoninės kolekcijos puoselėja šeimos verslo tradicijas ir kostiumo siuvimo subtilybes. „BML“ bendradarbiauja su žinomais tekstilės gamintojais, tokiais kaip „Lanificio F.lli Cerruti“, „Lanificio Ermenegildo Zegna“, „Lanificio Loro Piana“ , „Cotonificio Albini“ ir kt.. Iš jų išskirtinės kokybės audinių siuvamos unikalios „BML“ kolekcijos. Prekės ženklas nuolat atnaujina kelias skirtingas linijas, taip pat teikiama pastaruoju metu vyriškos aprangos segmente sparčiai populiarėjanti individualizuoto siuvimo paslauga MTM („made-to-measure“, liet. pagaminta pagal išmatavimus). Pasirinktas modelis siuvamas pagal kliento figūrą, kad siluetas būtų pritaikytas idealiai, ši paslauga ypač aktuali įsigyjant tokius rūbus kaip kostiumai ar paltai.

Diskutuojant apie vyrišką madą Lietuvoje neretai pabrėžiama, kad asortimentu vis dar atsiliekama nuo kitų Europos šalių mados sostinių. Tačiau stiliaus ekspertai ir neabejingi madai pastebi, jog ši tendencija keičiasi – vyriško įvaizdžio puoselėtojai didžiuosiuose Lietuvos miestuose vis dažniau atranda ką nors išskirtinio. Tuo buvo galima įsitikinti ir apžvelgus naujas „BML“ kolekcijas.

V.Čygo nuotr./Vilniuje – naujas vyriško stiliaus vardas: pirmieji įvertino kviestiniai svečiai
V.Čygo nuotr./Vilniuje – naujas vyriško stiliaus vardas: pirmieji įvertino kviestiniai svečiai

Odė laisvei

Mados tendencijų analitikė, dėstytoja Marija Palaikytė pastebi, kad net ir klasikiniuose vyriškuose deriniuose egzistuoja tendencijos: siluete, spalvų gamoje, audiniuose. „Pastaruosius kelerius metus vyriškoje eilutėje jaučiasi laisvumas: pečių linijoje, švarko konstrukcijose. Tik noriu pabrėžti, kad vyriško kostiumo konstrukcija yra labai sudėtinga, todėl reikalauja aukščiausios meistrystės įgūdžių. Keičiasi požiūris ir į kaklaraiščių plotį – madingi tai siauresni, tai platesni. Lygiai tas pats ir su kelnių ilgiu bei pločiu, o ir tendencijos keičiasi pagal sezoniškumą“, – tikina aukščiausios kokybės vyriškos aprangos ir aksesuarų parduotuvės „BML“ atidaryme sutikta M.Palaikytė.

Marija priduria, kad sėkmingas vyriškas įvaizdis priklauso nuo visumos. Neužtenka tik vieno gero kostiumo ar švarko, būtina išsirinkti ir tinkamą avalynę, kojines, šaliką, pirštines ir akinius. „Ypač mūsų klimato juostoje svarbu pasirūpinti kokybiškais lauko drabužiais, atsakingai rinktis paltus, striukes ir žinoti, kada juos dera vilkėti, – sako M.Palaikytė. – Tačiau yra bendra įvaizdžio taisyklė, kuri tinka kiekvienam – savitumas slypi detalėse. Šioje srityje lietuvių vyrų išmonės kartais pasigendu. Kodėl gi vilnos švarko nepapuošus storesnio audinio fantazija? Juk fantazija seniai nėra tik šventinis atributas, svarbu mokėti priderinti tinkamą.“

Karaliauja universalumas

Įvaizdžio namų „KUKLA Beauty Box“ įkūrėjas Kęstas Rimdžius save priskiria modernios klasikos atstovų terpei. Apžvelgdamas naujosios parduotuvės asortimentą, kuris pritaikytas rafinuotą skonį ir ilgametes meistrystės tradicijas vertinančiam vyrui, K. Rimdžius prisimena, kad anksčiau spintos turinį patardavo skirstyti į dieninį ir vakarinį, tačiau šio požiūrio galiausiai atsisakė: „Nors labai abejoju, kad darbo dieną mane išvysite su smokingu, visgi takoskyra tarp kasdienių ir proginių drabužių, po truputį nyksta. Vilkėdamas džinsais ir baltais sportbačiais drąsiai einu ir vakarienės, o tas pats švarkas gali suspindėti visai kitomis spalvomis dienos metu ir vakare.“

V.Čygo nuotr./Kęstutis Rimdžius ir Romas Venclova
V.Čygo nuotr./Kęstutis Rimdžius ir Romas Venclova

Kalbėdamas apie vyrišką madą Lietuvoje, K.Rimdžius džiaugiasi matydamas, kaip sparčiai ši rinka pildosi naujais kokybiškais prekių ženklais, todėl lietuvių seniai nepriskiria tų vyrų kategorijai, kurie savo įvaizdį puoselėja tik apsiribodami nemalonų kvapą naikinančiu dezodorantu. „Netgi pridurčiau, jog lietuviai vyrai į madą žengia didesniais žingsniais negu moterys. Ir taip yra todėl, kad moterys tą daro jau ne vienus metus, o štai daugelis šalies vyrų stiliaus pajautimą atrado ne taip ir seniai. Prie to stipriai prisidėjo kelionės po pasaulį ir stilingų prekių ženklų atėjimas į Lietuvą. Nors dabar su individualiais klientais dirbu retai, visgi ieškodamas aprangos derinių kitiems džiaugiuosi, jog nebėra poreikio viską siųstis tik iš internetinių parduotuvių – stilingų ir kokybiškų vyriškų drabužių yra ir pas mus.“

Daugiau informacijos galite rasti Instragram bei Facebook paskyrose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius