Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Burberry“ savo naujausią kolekciją pristatė miške: tradicinę mados namų smėlio spalvą pakeitė mėlyna

Londone prasidėjo mados savaitė, kurioje pirmieji savo 2021 m. pavasariui ir vasarai skirtą kolekciją pristatė mados namai „Burberry“ su dizaineriu Riccardo Tisci priešakyje. Šou vyko miške, o tradicinę mados namų smėlio spalvą ir languotą audinį šioje kolekcijoje pakeitė kūrybos vadovo pasirinkta sodri, klasikinė mėlyna.
„Burberry“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai
„Burberry“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Kaip žmonės mes visada buvome giliai susiję su gamta. Turėjome gerbti jos galią ir ja pasikliauti, tuo pačiu stebėdamiesi ir džiaugdamiesi nepaprastu jos grožiu. Ypač pastaruoju metu mes vėl visi troškome su ja susilieti.

Šiuo šou norėjau pasidžiaugti šiais jausmais, sutelkdamas mūsų bendruomenę į kūrybinę patirtį, kuri vyksta gražiame, natūraliame Didžiosios Britanijos kraštovaizdyje“, – apie naujausią kolekciją, kurią pristatė miške, mados namų puslapyje pasisakė kūrybos vadovas R.Tisci.

Po karantino tai – pirmoji R.Tisci „Burberry“ kolekcija. Kaip rašo vogue.com, dizaineris tris karantino mėnesius praleido su savo 92-ejų mama šeimos namuose prie Komo ežero, užsiimdamas sodininkyste ir maisto gaminimu. Jo paties teigimu, karantinas buvo dviprasmiška patirtis, o supusi aplinka leido nuklysti į vaikystės prisiminimus ir tą lengvabūdišką mąstyseną, kuria jis siekė savo svajonių.

„Atidarai savo praeities stalčių ir pamatai, kiek toli nuėjai kaip žmogus, kiek daug padarei dėl savęs, ir dėl kitų. Kad tavo svajonės išsipildė “, – svarstė jis.

Ši kitam šiltajam sezonui skirta R.Tisci kolekcija įvardijama kaip nuoširdžiausia, o jo paties žodžiais, ir viena jo stipriausių. Čia klasika ir gatvės stilius susilieja kur kas natūraliau, ankstesnėse kolekcijose dizaineris stengdavosi šiuos dalykus atskirti.

Apie šią kolekciją sakoma ir tai, kad ji yra tapybiškiausia, kurią dizaineris yra sukūręs mados namams „Burberry“.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Burberry“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Burberry“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

„Mėlyna yra naujoji smėlio spalva“, – paerzino dizaineris, mintyje turėdamas klasikinę mados namų spalvą, kurią šioje kolekcijoje pakeitė mėlyna.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Burberry“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Burberry“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

Kalbėdamas apie kolekcijos kūrimą ir karantino patirtis, R.Tisci sakė, kad tik po patirto išgąsčio ir nežinomybės suvokė, kaip jam pasisekė, kad dirba šį darbą.

„Noriu būti kūrybingesnis. Noriu atiduoti viską, ką turiu geriausia. Iš pradžių norisi pasiekti lygį, apie kurį svajoji. Kai jį pasieki, sieki stabilizacijos. Bet tai buvo pažadinimas: viską, ką galime, darykime geriausiai“, – sakė dizaineris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius