-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

F.Kahlo įkvėpta naujausia „Burpt“ kolekcija – duoklė individualumui

Lietuvių prekių ženklo „Burpt“ kūrėja Gintarė Pranckietienė pamėgta ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Lenkijoje, Anglijoje, prieš kelias dienas stilingame vakarėlyje, garsenybių apsuptyje, pristatė savo naujausią kolekciją „Artist in the city“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Burpt“ kolekcijos „Artist in the city“ modelis
„Burpt“ kolekcijos „Artist in the city“ modelis / Deimantės Dubauskaitės nuotr.

Kūrėjos teigimu, tai istorija, įkvėpta vienos ryškiausių modernizmo ikonų Fridos Kahlo, kuri išryškindama tam tikrus, tik jai būdingus išvaizdos elementus, pabrėžė savo prigimtinį unikalumą. Ši kolekcija sukurta moteriai, kuriai nebūdinga susilieti su minia ar tapti jos dalimi.

Deimantės Dubauskaitės nuotr./„Burpt“ kolekcijos „Artist in the city“ modelis
Deimantės Dubauskaitės nuotr./„Burpt“ kolekcijos „Artist in the city“ modelis

Niekas nepaneigs, kad visi esame savaip skirtingi, tačiau, Gintarės nuomone, prigimtinis žmogaus individualumas dar nereiškia jo išvaizdos išskirtinumo, todėl šios kolekcijos pagrindinis tikslas – suteikti moteriai išvaizdos meniškumo, įvaizdinio savitumo.

Deimantės Dubauskaitės nuotr./„Burpt“ kolekcijos „Artist in the city“ modelis
Deimantės Dubauskaitės nuotr./„Burpt“ kolekcijos „Artist in the city“ modelis

Kolekcijoje interpretuojami keli skirtingi stiliai, kurie transformuojami moderniomis detalėmis, išlaikant visoms kolekcijoms būdingas charakteristikas, t. y. dominuoja asimetrija, achromatinės spalvos, kurios šį kartą kolekcijoje papildomos viena pirminių spalvų – raudona.

Paklausta, kodėl pasirinko kolekcijos pavadinime akcentuoti žodį „miestas“ (angl. „city“) kūrėja teigia, kad visi jos meniniai, kūrybiniai, jausmų ir vaizduotės išgyvenimai, patiriami kuriant kolekciją, vyksta jos gimtajame mieste Kaune.

Kolekcijos veidu pasirinktas po pasaulį keliaujantis modelis Gabrielė Matelytė, socialinėje erdvėje laikoma skandalinga asmenybe, tačiau Gintarė teigia, kad į Gabrielę žiūri kaip į drąsią moterį, o tai jos kūryboje ir yra svarbiausia: „Manau Gabrielei puikiai pavyko atskleisti pagrindinį kolekcijos tikslą – išlaisvinti išskirtinę, aistringą, kūrybišką moterį.“

Deimantės Dubauskaitės nuotr./„Burpt“ kolekcijos „Artist in the city“ modelis
Deimantės Dubauskaitės nuotr./„Burpt“ kolekcijos „Artist in the city“ modelis

Modelis G.Matelytė taip pat pasidalijo įspūdžiais apie kolekciją: „Émile'is Zola rašė, kad meilę galima pajausti, bet nepamatyti, tačiau esu tikra, kad išvydęs šią kolekciją jis pakeistų nuomonę. Man buvo vienas malonumas dirbti su šiuo prekių ženklu. Dizainerės įdėtas darbas ir meilė atsispindėjo ne tik audinių kokybėje, bet ir modelių išbaigtume. Drabužių tiesiog nesinorėjo nusivilkti. O man juk patinka lakstyti nuogai.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius