-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„La Perla“ rudens kolekcijos reklamoje – trys tobulus kūnus demonstruojantys supermodeliai

Reta moteris abejinga prabangiems apatiniams – ir net jei artimiausiu metu nesvajoja „mažą rūbelį“ už nemažą kainą įsigyti, tai bent žvilgsniu nuglosto apatinių drabužių reklamas. Prekės ženklo „La Perla“ reklamos – vienos iš tų traukiančių akį, o naujausią, rudens, kolekciją pristato trys supermodeliai, reklamuojantys gundančius apatinius, maudymosi kostiumėlius ir figūrą išryškinančius korsetus.
Liu Wen ir Natasha Poly „La Perla“ reklamoje
Liu Wen ir Natasha Poly „La Perla“ reklamoje / „La Perla“ nuotr.

Liukso klasės apatinių ir maudymosi kostiumėlių prekės ženklo „La Perla“ rudens kolekcijos reklaminėse nuotraukose įamžinti  supermodeliai, su kuriais kompanija bendradarbiauja jau ne pirmą sezoną – kinų kilmės Liu Wen, iš Rusijos kilusi Natasha Poly ir gražuolė brazilė Isabeli Fontana. 

„La Perla“ nuotr./Natasha Poly „La Perla“ reklamoje
„La Perla“ nuotr./Natasha Poly „La Perla“ reklamoje

TAIP PAT SKAITYKITE: Gundančią „Agent Provocateur“ kolekciją įkvėpė moteriškumo ikonos Sophia Loren ir Kim Basinger

Tobulus kūnus demonstruojantys modeliai vilki prabangius klasikinių spalvų – juodos, baltos ir raudonos – apatinius, gundančius nėriniuotus naktinius apdarus ir figūrą išryškinančius maudymosi kostiumėlius. 

„La Perla“ šiuo metu yra vienas iš žinomiausių prabangių apatinių prekės ženklų, gyvuojantis nuo 1954 metų, kai Italijoje jį įkūrė korsetų siuvėja Ada Masotti. 1971 metais kompanija pristatė pirmuosius maudymosi kostiumėlius, o šiuo metu visame pasaulyje veikia daugiau kaip 150 „La Perla“ boutique tipo parduotuvių. 

„La Perla“ nuotr./Liu Wen „La Perla“ reklamoje
„La Perla“ nuotr./Liu Wen „La Perla“ reklamoje
„La Perla“ nuotr./Isabeli Fontana „La Perla“ reklamoje
„La Perla“ nuotr./Isabeli Fontana „La Perla“ reklamoje
„La Perla“ nuotr./Isabeli Fontana „La Perla“ reklamoje 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius