-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujoje studijoje – lietuviški „loungewear“ rūbai ir kvapai namams

Ketvirtadienio vakarą sostinės senamiestyje duris atverė nauja studija, kurioje draugaus du lietuviški prekių ženklai – „Smells Like Spells” ir „Baltai“. Šį naują tandemą įsikurti po vienu stogu padrąsino abiejų noras kurti ritualus.
Studijos atidarymo vakaras
Studijos atidarymo vakaras / Martyno Siruso nuotr.

„Baltai“ – tai dizainerių Jolantos Rimkutės ir Ievos Ševiakovaitės kuriama lėtosios mados kolekcija, įkvėpta gamtos bei senovės baltų tradicijų. „Smells Like Spells“ – bendraminčių Viliaus Malinausko ir Mariaus Bartkevičiaus rankų darbo namų kvapai, žvakės, dvelkiantys Skandinavų mitologija bei magija, kuriuos jau pamėgo ne tik lietuviai.

Martyno Siruso nuotr./Studijos atidarymo vakaras
Martyno Siruso nuotr./Studijos atidarymo vakaras

Kaip teigia patys prekės ženklo kūrėjai, „Smells Like Spells“ nėra įprasti smilkalai ar žvakės, kvapų mišiniai čia parinkti neatsitiktinai, o dėžutėje suvyniotame popierėlyje užrašyti ritualai gali padėti į savo gyvenimą pritraukti meilę, darną, sveikatą, pripažinimą ar finansinį stabilumą.

Martyno Siruso nuotr./Studijos atidarymo vakaras
Martyno Siruso nuotr./Studijos atidarymo vakaras

Šiuolaikiškam, tačiau neskubančiam miestiečiui skirtos „Baltų“ kolekcijos naujiena – pirmieji Lietuvoje „loungewear“ tipo rūbai, pasiūti jaukiam laisvalaikiui namuose. Pasak dizainerės J.Rimkutės, ši kolekcijos dalis sukurta tiems, kurie namuose turi ritualų arba nori juos susikurti.

Martyno Siruso nuotr./Studijos atidarymo vakaras
Martyno Siruso nuotr./Studijos atidarymo vakaras

Mūsų naujieji „loungewear“ drabužiai labiausiai tiks žmogui, kuris nori pasimėgauti būtimi namuose, o ne grįžęs panirti į buitį.

„Mūsų naujieji „loungewear“ drabužiai labiausiai tiks žmogui, kuris nori pasimėgauti būtimi namuose, o ne grįžęs panirti į buitį. Tai rūbai tiems, kurie gerbia save ir puoselėja savo aplinką, siekia jaustis joje saugiai. Buvimas tokiuose namuose tarsi priešprieša šiuolaikinio gyvenimo skubėjimui“, – sako J.Rimkutė.

„Smells Like Spells“ ritualus kuria nuo pat šio prekės ženklo atsiradimo praėjusių metų rudenį. V.Malinauskas ir M.Bartkevičius džiaugiasi, kad jų magiškus kvapų ir žvakių ritualus pavyko sėkmingai sujungti su patyrusių drabužių dizainerių koncepcija.

Martyno Siruso nuotr./Studijos atidarymo vakaras
Martyno Siruso nuotr./Studijos atidarymo vakaras

„Vieni ritualai prasideda vos įžengus į namus – savo tvirtovę – ir persirengus, kiti – uždegus runomis išraižytą žvakę. Tačiau tikrieji burtai prasideda tada, kai skiri laiko sau ir pradedi sąmoningai galvoti apie sau svarbius dalykus, ieškoti priežasčių bei modeliuoti pasekmes“, – sako V.Malinauskas.

Naujoje studijoje bendraminčių ketveriukė kviečia visus kurti savus ritualus iš naujo. Užsukusieji čia ras ne tik vyrams ir moterims iš lino, medvilnės, vilnos siuvamus „Baltų“ drabužius, naująją „loungewear“ kolekciją, įvairiausių aromatų smilkalų, namų kvapų bei žvakių. Studijoje nuolat veiks „Smells Like Spells“ žvakių bei namų kvapų gamybos laboratorija, bus organizuojamos dirbtuvės, seminarai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius