-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nuo šiol tik vyrams kursiančių „Pando Wear“ nauja kolekcija – įkvėpta praeities

Džinsais ir stilingomis motociklininkų aprangomis visame pasaulyje garsėjantis lietuviškas prekių ženklas „Pando Wear“ šiandien pristato naująją savo kolekciją „Gatvės dievai“.
Naujoji „Pando Wear“ kolekcija „Gatvės dievai“
Naujoji „Pando Wear“ kolekcija „Gatvės dievai“ / „Pando Wear“ nuotr.

„Kiek nostalgiškai prisiminėme tas paauglystės dienas, kai bendravimas vyko gyvai, o ne per „Facebook Messenger“ programą, kai norint pamatyti visą draugų chebrą užtekdavo tik šūktelėti kiekvienam po langais.

Žvelgiant iš šono žavi tos draugų kompanijos, kurie nejučia supanašėja – ne tik stiliumi, bet ir judesiais, eisena, kalbėsena. Naują kolekciją pavadinome „Gatvės dievai“, nes būtent jie visada atrodo ryškiai ir savitai“, – sakė prekių ženklo įkūrėjas Marius Bieliauskas.

„Pando Wear“ nuotr./Naujoji „Pando Wear“ kolekcija „Gatvės dievai“
„Pando Wear“ nuotr./Naujoji „Pando Wear“ kolekcija „Gatvės dievai“

Stilingų asmenybių unikalumą pabrėžia ir prekių ženklo siuvami džinsai, apdirbti išskirtiniais džinsų efektais. Kiekvienas jų dedamas rankomis, tad nusprendę įsigyti šiuos džinsus bus tikri – tokių pat daugiau neturės niekas.

Vasarai skirta kolekcija kurta galvojant apie laisvalaikį lauke ir vėlyvus pasimatymus su draugais vėsiais vakarais.

„Šios kolekcijos pasididžiavimas – tai technologijų susiliejimas su mada. Pristatome inovatyvius mūsų sukurtus žakardinius, kamufliažo raštais austus audinius, kurie ne tik atrodo naujai, bet ir puikiai dėvisi.

Šį sezoną turime parkas su vandenį atstumiančiu paviršiumi ir prakaitą išgarinančiu pamušalu, kelnes, kurių unikali liemens siuvimo technika, jos lygiai priglunda prie kūno. Orientuojamės į patogumą – mūsų klientai mėgsta aktyvų laisvalaikį, o dirbdami nori jaustis nesuvaržytai ir stilingai, tarsi ilsėdamiesi“, – pasakojo M.Bieliauskas.

Kolekcija atverčia naują lapą prekių ženklo istorijoje – nuo šiol bus koncentruojamasi tik į vyrų madą. Prekių ženklas turi dvi drabužių linijas – skirtą dėvėti kasdien ir skirtą motociklininkams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius